Hoi dames, Willen jullie mee oordelen? Ik ben woensdag ziek geweest en donderdag had ik in de ochtend roze bloedverlies Nu denk ik dat ik achteraf helemaal verkeerd berekent heb (dacht 3 oktober me ei te hebben gehad maar dit is denk ik eerder rond de 9e geweest Bovenste is van vrijdag, onderste van vanmorge 10:00 Op de onderste zag ik circa rond tien minuten een hele vage lijn (weet dat ik officiel niet meer mag kijken dan) net de test uit elkaar gehaald. Wat zien jullie? Is dit een indroog lijntje? Liefs
Als je er wat water op doet en de lijn blijft staan, is het geen indrooglijn. Als hij daarna weg is, is het wel een indrooglijn en dan is de test negatief. Ik ga duimen!
Dankjewel voor je snelle reactie heb er paar druppels water op gedaan Er blijft een heeeeel licht lijntje staan. Is dit een goed teken? Krijg hem niet goed op de foto zie ik net Ook nog geen menstruatie,cyclus dag 51 nu (LF was augustus 9dagen) Liefs
Heb een beetje zelfde test als jou mila.. Ik heb echt een tuur test en echt roze is t 2e lijntje niet.. Tenminste neee denk t nie
Frustrerend he Ik had vrijdag geen (indroog)streep dus dan denk ik das positief? En geduld hebben is zo moeilijk Ik ga proberen dinsdag pas te testen en jij?
Dit zijn mijn ovulatietestjes van vandaag, ik gok dat de laatste positief is ondanks dat ie niet donkerder is als de controlestreep (net getest om 22.30), maar rare is dat ik nu ook het begin van mijn eipijn heb. Wat denken jullie?
O dat is wel positief idd.. Heb je ook kv 2v5 gebruikt!? Ik wacht tot vrijdag.. Dan ben ik ongeveer 10 dagen over tijd.. Heb er nu al een paar testjes tegen aam gegooid.. Ben benieuwd.. Hou je me op de hoogte??
Ik hoop dat je het gisteravond gezellig hebt gemaakt En dan morgen nog eens. Verder zou ik eind vd ochtend nog eens testen. Dan zie je wel of de testjes gaan aflopen. Eipijn schijnt niet altijd super betrouwbaar te zijn. Zou dus uitgaan van je ovutesten.
Nou een beetje de belichting wat donkerder gezet anders krijg ik t niet op de foto.... Heb er ook wat water al doorheen gedruppeld om te kijken of t geen indroger is. Zien jullie iets nog op de foto of is t niet meer zichtbaar? Vandaag 10 dpo op nod.......