Flower, ik zie geen streepje op deze foto. Hoeveel dagen zit je na de eisprong? Is dat de ultra sensitive van sensitest?
Willen jullie even meekijken? Ik dacht aan mijn lijf te voelen eergister of gister mijn ei hebben gehad Die van gister was wit en heb ik weg gegooid en nu net deze laatste
Ik zie nog geen enkele positieve test in dit rijtje. De twee streepjes moeten echt minstens even donker zijn voordat je je LH-piek te pakken hebt. Denk dan dus ook dat je eisprong nog niet geweest is. Hetgeen je hebt gevoeld, is waarschijnlijk het groeien van de follikels geweest waarna na een paar dagen pas je daadwerkelijke eisprong plaatsvindt. Ik zou dus de komende dagen zeker nog even doortesten.
Denkl niet dat je je eislrong gisteren of eergisteren gehad hebt, mss gewoon last van de gezwollen eierstok? Ik zou straks nog eens testen, denk dat je daarstraks t begin van je piek te pakken had...
Action ovulatietest op cd8. Ik moest vandaag of maandag bij de fertiliteitsarts komen voor follikel metingen deze cyclus. Ik heb gekozen voor maandag, maar ben alvast begonnen met testen, voor het geval dat ik een vroeg ei heb deze maand. Hoeveel dagen na zo'n test was jullie action ovu test positief ??
Daar kan je echt niets van zeggen, in de week voor je piek schommelt het LH, het gaat niet gestaag omhoog. Google maar eens een LH curve, dan wordt het wel duidelijk...
Bedankt voor jullie reacties! Vind t reuze spannend allemaal.. Hopelijk zegt de digitale morgen ook zwanger
Hoi! Zien jullie hier een positieve test in? In theorie zou het kunnen (en heel welkom zijn!) maar we zijn pas 1,5 maand aan het proberen. Ik wil er niet teveel op hopen want ik kan me bijna niet voorstellen dat het zo snel lukt!