Heb hier een vage zwangerschapstest en vraag me af wat voor kleur die is, kunnen jullie met mij meekijken? Wij zitten in dubio en vragen ons af of het iets is van kleur of grijs. Alvast bedankt meiden.
Ik zie wel een streepje, maar over de kleur kan je niets meer zeggen na 2 dagen. Heb je geen nieuwe meer liggen? Als t goed is moet je nu een duidelijker streepje hebben...
Hoi Fluss, heb een nieuwe indd nu gedaan en weer verschijnt er een licht streepje... en kan ik zien dat ie toch blauw is deze.. ik wacht wel af ga volgende week de tweede test doen van de drogisterij. Ergens op vrijdag dan zou het nog donkerder blauw moeten zijn lijkt mij.
Zo, knap hoor als jij zo lang kan wachten Je kan ook overmorgen alweer testen, als t goed zit zie je m dan ook al oplopen... Waarom haal je niet de kruidvat 2v5 euro? Die zijn heel fijn en gevoelig
Nu zie ik hem wel Idd Ik zou de 2v5 van Kruidvat halen die testen ook goed Succes met het wachten maar zie het streepje wel😄
Dag 54 alweer .. Dacht zal eens een test doen met die rare cyclus ..! Hopelijk van een eisprong , want zwanger lijkt me sterk ( en m'n baarmoedermond voelt open zover als ik er verstand van heb) Over n paar dagen nog maar een tot doen
Hoi Fluss, ja vind ik ook moeilijk maarja... overmorgen zou wel fijner kunnen zijn! De kruidvat hier wordt momenteel verbouwd en is 5 november weer open. Dus ja daar moet ik eventueel ook op wachten.
Ja leuk dat je het streepje ook ziet! Die 2v5 deed ik vorige week wel kopen toen ie nog niet aan het verbouwen was (gaat 5 november weer open hier) maar daar plas ik zo wie zo streepjes op. Hoop niet dat ik op deze ook streepjes plast. Daarom heel belangrijk dat ie oploopt voor mij. En zo niet dan zal het weer streepjesplassen zijn pfff. Maar kan allicht alsnog volgende week donderdag kv 2v5 halen om toch te kijken of het geen tuurstreepjes zijn meer?
ik zie idd ook een streepje, maar weet ook dat deze bij een eisprong ook heel duidelijk kunnen zijn idd