Ja daarom.. Ik blijf er nuchter onder ( weinig seks gehad, condoom bij de echte daad, lange rare cyclussen ) maar goed als t wel zo zou zijn is t kei gewenst hoor
jullie zijn er niet bewust bezig om zwanger te worden begrijp ik? Nou als het raak is dan is het een wel heel bijzonder hihi. Dan moest het zo zijn haha.
Nee zeker niet haha.. Maar ik heb een hekel aan pil/prikpil etc dus dat gebruik ik niet ( word ik n totaal ander persoon van haha) dus met condoom meestal .. T liefst zouden we het nog eens willen proberen als Levi naar school gaat
aah op die manier. Scheelt ook dat als je wil beginnen je ook geen last hebt van ontpillen hahahaha. Maar die rare cyclussen lijkt me wel vervelend. Nooit weten wanneer je ongesteld wordt en al helemaal als je er voor wilt gaan. Gezien je vorige cyclus zou het kunnen dat het een eisprong is. Als je hier 14 dagen op telt kom je ook rond die 69 dagen uit
Vanwege onregelmatige cyclus (30-45) begonnen met ovulatie testen Gister op cyclus dag 20 begonnen.. Maar volgens mij is mijn ei al geweest Want vriendlief en ik vinden hem aflopen in plaats van op. Wat denken jullie? Boven is gistermiddag 12:00 middelste vanmiddag 12:00 en onderste 17:00. Ik heb wel twee glazen water op tussen de middelste en onderste (begin vd middag ook al wel wat gedronken toen ik teste)
Valt weinig over te zeggen helaas. Op alle testen is het ver van positief. En Lh schommelt tijdens de cyclus. Met zulke lange cycli adviseer ik de dipsticks van zwanger en kids te bestellen (goedkoop en betrouwbaar) . En dan in ieder geval 20 dagen voor nod van je kortste cyclus te beginnen met testen. En dan iedere maand even opschrijven op welke cyclusdag hij positief werd, dan kan je uitdokteren wanneer echt de beste dag voor jou is om te beginnen met testen.
Dankjewel dames,ook voor jullie advies Ik heb spijt dat ik niet eerder ben begonnen deze week, want ik denk misschien dat dinsdag mijn ei is geweest (Bij cyclus van 30) of hij gaat nog komen aankomende week Ik blijf nog even doortesten om te kijken of hij verder gaat af of oplopen aankomende dagen Liefs
Thanks meiden voor het turen. Vind het nu ook heel spannend. Hebben deze testen geen indrogers? Test is kv2v5.... heb zo'n gevoelige borsten dus daarom wat vroeger getest.
Ik zie hem best wel goed 'live'. Zien jullie ook iets ? Hoort een kv test niet donkerder te zijn 1 dag voor NOD . En zou ik morgen al een digitale kunnen proberen? Of beter nog even wachten..