ik heb ook zulke resultaten, ook van dezelfde merk testen, las ook dat sommige vrouwen gewoon geen dikke strepen krijgen, maar dunne lijntjes
Ja dat heb ik ook gehoord inderdaad Misschien is dat hier ook wel zo Ik ga zo nog even een test doen, kijken of hij op of af loopt Ik ben benieuwd
Wat denken jullie, zou hij toch al geweest zijn? Van boven na onder 30 middag,31 middag,31 avond,vanmiddag
@ Mila: De enige manier om er achter te komen is door testen Want het is echt zo dat je je hele cyclus een beetje LH in je urine hebt zitten waar de test dus op reageert. Ik had het mijn vorige cyclus ook. Liep de test eerst af en daarna toch op. Had ik een knaller van een ovulatietest 4 dagen later dan ik 'm verwachtte. Succes!
Dankjewel voor je reactie Ja dat is ook zo hihi ik wil zo graag m'n ei al gehad hebben Duurt het weer minder lang tot NOD Liefs
Oh, ja en om budgettechnische redenen: je hoeft, in afwachting van een positieve test, echt maar 1x per dag te testen. Ik zou het dan wel elke dag rond het zelfde tijdstip doen. Wanneer je testen dan echt tegen een knaller aan zitten dan zou je 2x per dag kunnen testen. Toen ik eenmaal snapte hoe het werkte heb ik op deze manier eigenlijk mijn LH piek nooit gemist.
Na 4 druppels water toch nog een brede streep? Positief of negatief??? Graag jullie mening en ervaring met deze testen!
Sena zoals ik in je eigen topic schreef is dit helaas een vlek van opgehoopte vloeistoef en geen streep helaas.