Na mijn lichte test van donderdag gister toch ongesteld geworden ... Dus geen eisprong maar zwangerschap lijkt me ook sterk.. Dan houd ik t op valse test
Oh ladies help ! Hihi .... Ik ben alweer een poosje gestopt met het gebruiken van ovutesten omdat ik er zo onrustig van werd .. Maar nu in ronde 15 toch nog maar eeb poging gewaagd ! Volgens mij is die positief ... Nou hebben we gister en eergister geklust 😁vanavond nog een x of morgen ? X x
ik legde mijn handen ook altijd onder mijn stuitje zodat het "plasje" zo diep mogelijk blijft liggen hahaha
Hahaha ik ook na elke keer hup benen in de lucht. En we zaten nog maar in ronde 1 haha, maar wel gelijk raak. Wat ik overigens niet wijdt aan het met de benen in de lucht hoor
Ik heb een hele rare uitslag gekregen op mijn zwangerschapstest. Kan iemand mij helpen? Wat betekend dit?? X skipp
Volgens mij zit de strip gewoon wat meer naar links in de houder, de controlestreep staat namelijk meer naar de zijkant dan normaal... Denk dus gewoon een neg test want ik zie geen tweede streepje...
klopt. stripje zit te ver naar links. Dat zwarte hoekje zit tegenwoordig op de kruidvattest. En dat zit normaal achter het witte omhulsel Zie helaas geen tweede streepje
Verdorie heb ik weer.. In iedergeval bedankt voor het reageren. En nu maar hopen dat er binnenkort wel een positieve tussen zit. Had stiekem toch een beetje hoop, dit was de eerste x dat ik een cassette gebruikte, maar helaas.