Had er vanochtend een gedaan, en daar kwam een licht streepje, toen die van de kV, maar amper zichtbaar. Ik blijf toch bij de kV testen.
Nou dames, noem mij maar gek! Ik had nog een wondfo test liggen en binnen 5 minuut een streep duidelijk ook nog. Hoe bedoel je test verslaafd 😁
Hoi allemaal, Voor mij de eerste keer dat ik mee praat in dit forum. nog niet veel verstand van ovulatietesten e.d, vanmorgen deze test gedaan (van de action) en ik zie nu toch een licht streepje.. zien jullie die ook? wanneer kan ik dan mijn eisprong verwachten? over een paar dagen? Hoop dat jullie mij kunnen helpen?
Ik had altijd een lichte streep, daar is dus helaas weinig over te zeggen. Ik had zelf nooit een positieve ovulatietest van welk merk dan ook, en toch echt zwanger al een tijdje. Succes!
Je hebt je hele cyclus LH in je lichaam dus ook vaak lichte streepjes, je weet pas of je piek er aan komt als die donkerder word en als de streep net zo donker of donkerder is als de controle lijn heb je je piek bereikt en komt je eisprong binnen 24-48 uur. Succes!
Pff waarom test ik toch voor nod haha. Is dit weer zo raar indroogstreepje? Zag hem al eerder maar nu hij helemal droog is is dit het resultaat.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb eerder dezelfde test gedaan maar er was nooit iets te zien.. Dus dit streepje gaf me Hoop
Als je niet zwanger bent geven deze teten na mijn ervaring ook geen streepje , zover ik weet ook niet snel indroog streepjes , wel reageren ze ook op eisprong( bij mij iedergeval )
Vanochtend een clearblue plus gebruikt en met mijn blote ogen zie ik een plusje vaag maar zie m wel.. Ben benieuwd of jullie iets zien want op de foto zo zie ik m niet echt.. Vrijdag ochtend ga ik weer testen.
Dames, vandaag kV test gedaan en binnen 5 minuut zag ik een licht tuirstreep staan, kan dit al een indroger zijn?