Gefeliciteerd ovie, eindelijk nu zwanger.. Digitale is nog te vroeg denk ik, die heeft meer hcg nodig.. Doe het op nod.
Hoe ver zit je voor nod? Het kan misschien wel, maar als het nog maar kort is zou ik zslf wachten tot nod. Dan moet er in ieder geval een mooi resultaat opkomen. Zelf heb ik het namelijk beide gehad voor nod.. Dus ik wacht nu altijd met de digitale
Ik heb de 27ste mijn eisprong gehad, dan moet dinsdag mijn NOD zijn. Ik heb een onregelmatige cyclus, en dit keer dacht ik laat ik voor de gein al vroeg ovulatietesten gebruiken, want heb er toch zoveel en dag 12, begin test al donkerder te worden en de 13de knal test, en voelde me eisprong duidelijk.
Goed gegokt dan! Persoonlijk zou ik nog die 4 dagen wachten tot dinsdag, maar je moet doen wat goed voelt. Als je je maar niet laat ontmoedigen dan door een eventueel negatief beeldscherm: Voor nu in ieder geval gefeliciteerd!
Ik zie duidelijk tweede streep!(telefoon) Op allebei Hij lijkt alleen meer grijs, is het binnen de tijd en roze?