Ze heeft zelf al meerdere topics lopen waarin ze foto's plaatst. Als mensen in die topic zitten te wachten op een update en zij plaatst ze hier dan wordt het onoverzichtelijk en kan men geen goed advies meer geven. Overigens vind ik (mijn mening dus) lastig als ik overal moet gaan zoeken naar updates.
Ben net even gaan kijken ook en idd wel heel veel verschillde topics geopend over hetzelfde onderwerp
binnen 2 min op actiontest! morgen is denk ik nod.. had 15e/16e redelijk positieve ovulatietest dus hou de 17e aldoor aan voor eisprong! zien jullie hem ook? Hadden actiontesten nu veel of weinig HCG nodig?
De mijne was precies zo een dag voor mijn NOD Suus! Voorzichtig alvast gefeliciteerd! Ik weet niet of de action test veel HCG nodig heeft, een week later heb ik nog een keer getest en toen was teststreepje rozer dan het controle streepje.
Gefeliciteerd! Action heeft meer hcg nodig dan bijvoorbeeld de 2v5 van kruidvat. Als je nu een 2v5 zou doen dan zou de test al een stuk duidelijker zijn.
Zo was de mijne ook een dag voor NOD. Gefeliciteerd Suus! Ik testte een dag later positief met de digitale CB.
dank jullie wel! vanochtend weer getest, maar lichte streepjes.. hcg verdubbelt ook elke 2 dagen toch> dus dan zou hij morgen duidelijker moeten zijn.. spannend hoor dit!
Hoi meiden, graag jullie mening: Ovulatie testen, ik doe dit voor het eerst, wanneer zouden jullie zeggen dat vermoedelijk mijn ei springt? Of gewoon nog doorgaan met testen?