Goedemorgen! Helaas omowit. Dank jullie wel voor de reacties en Adriana je hebt gelijk hoor. Die lijntjes zijn indrooglijntjes. Deze testen maar niet meer kopen..
Nu is hij toch wel positief?? Maar heb het gisteren avond nog gezellig gehad! Vanavond nog een keer of beter morgen avond? Mijn ei spring 9 van de 10 keer een dag na een positieve test!
Deze is zeker positief! Denk als je t vandaag nog leuk hebt, dat het wel zal volstaan Veel plezier alvast!
die van zwanger en kids die geven meestal een streepje.. ik heb die testen ook wel eens gebruikt een aantal maanden achter elkaar en keer iedere keer zo een streepje.. maar helaas.. ik hoop voor jou dat ze mooi op gaan lopen en dat het wel een echte zwangerschap is..
Ik ken de testen idd,heb ook keer vals streepje gehad,maar dan stond ie er niet binnen 3 min,nu wel. En heb ook positieve testen gehad van die,alleen helaas buitenbaarmoederlijke zwangerschap.Dus hoop gewoon dat ie opgaat lopen,ik doe er morgen nog 1,zit alleen te twijfelen of ik nog even langs de kruitvat mort gaan nog een andere test kopen
Ik zou het voor de zekerheid wel doen.. een vals streepje op 2 verschillende testen zou heus niet gebeuren. Gewoon, voor de zekerheid Ik duim voor je!