Ik denk ook dat 30-06 positief was. De streep van 01-07 is lichter dus dan is de piek waarschijnlijk geweest. Ik persoonlijk zou morgen nog een test doen voor de zekerheid. Succes!
ik sluit me er ook bij aan! heb je het regelmatig gezellig gemaakt? ook nu gewoon om de dag gezellig maken, dan kan je hem bijna niet missen!
Meiden, Ik heb zaterdag een CB ovu test met smiley als resultaat gehad. Dit was rond half 12. Om half 5 nog eens en toen kreeg ik een rondje. Heb nu de ovu test van Kruidvat en snap er niets meer van.. Wat denken jullie?!? Liefs
oh ik heb geen idee, ik teste altijd met cb of van de action, deze ken ik niet! hopelijk kan iemand je hier wat meer info geven!
Dit is voor mij ook de eerste keer kruidvat, maar omdat de test best "knalt" snap ik er niets meer van.. Zou dit nou nog een piek kunnen zijn
Dank jullie wel, zojuist nog gekeken en die van vandaag droogt inderdaad dunner op als die van gister. Ik had gisteren avonddienst, maar manlief heeft op me gewacht! Ik was pas om 23.30 thuis en hij moet om 6.30 de deur uit, heel fijn dus!! Oh tallies ik weet het niet, ik doe het voor het eerst en alleen die van action gebruikt.
Iemand enig idee als je fertilityfriends gebruikt of die automatisch zo kruis op dag van eisprong zet of dat je dat zelf moet doen?
Fiol, zijn die van de Action duidelijk? Vind het allemaalmaar spannend hoor. Ditis de eerste keer dat we er gepland voor gaan had ook nog nooit een ovu test gebruikt.
Het begint echt te worden Vrijdag men laatste kv er tegenaangooien, maandag mijn digitale van CB en dan is het welletjes geweest 22 juli: 1e echo. Hopelijk blijft alles goed gaan!
Vraagje iemand ervaring met de dipstick ovulatie testen van sensitest en dan die witte dus de normale niet de gevoelig? Heb met dr action testen steeds een streepje en met die niet
Echt he, ik ga heel kalmpjes aan toch beginnen te genieten. Had zo een angst dat ze niet gingen oplopen maar ben best wel blij met zo een knaller en dat nog wel op mijn NOD!