Maandag krijg ik volgens verschillende calculators mij ei. Maar wat moet ik denken van deze testen. Bovenste was gister onderste van vandaag.
Ik kan slecht doen of die onderste al net zo donker is als de controle streep of nog net iets lichter. Maar als hij niet al positief is zal ie dat vandaag of morgen wel zijn denk ik. Dus maandag pas je ei lijkt me Op basis van deze test laat
Blijven doortesten,kijken hoe ze oplopen en wanneer ze weer aflopen,aan de hand daarvan kan je bepalen wanneer je ei komt,een calculator zegt helaas niks... Succes!
Inderdaad nog even doortesten en vooral het gezellig blijven maken! overigens was dit 2 weken geleden bij mij de 'knaltest' zo'n streep, daarna liep hij weer af!
mijn test van vanochtend was bijna even duidelijk als die van gistermiddag, ik denk dus echt dat ik een middag/avond tester ben.. straks toch nog maar even weer testen voor de zekerheid!
Ik zou zeker doortesten.Ik zie hier nog geen positieve tussen.Ook die van de 30e is nog niet even donker.
Idd suus! ik ben ook een avondtester! Hij staat al in ons nod groepje maar post hem hier ook nog even. Had vanochtend een lichtere test ( gisteravond veel gedronken) dus maakte ik me heel de dag druk en ongerust. Ik twijfelde of ik nu nog wel een testje ging doen en heb het toch gedaan met als resultaat: de onderste test Nu stop ik met testen en spammen
Ik heb ook wel eens zo n testen gehad die achtersf positief waren misschien heb je de piek gemist of je zit er tegenaan ik zou doortesten en doorgaan met sexen Is dit zwanger en kids of 123ovulatietest
Wat vinden jullie? Ik denk dat ie nog iets donkerder kan, maar dat t niet lang meer gaat duren he...? ☺️
Bekijk bijlage 463822 Mega tuur. 16 (of 15) dpo. Temp nog hoog, geen menstruatie maar ook geen duidelijke positieve test. Schiet mij maar lek!
Hij kan idd nog tintje donkerder maar die heb je zeker morgen of overmorgen! Veel plezier alvast!😊
@ zustertje ja hij moet nog ietsje donkerder. @ Sasjuh ik zie op mijn mob. schermpje wel iets, heeeeel licht idd.
Ik vind t lastig te zeggen.. Denk niets te zien, maar soms lijkt er weer wel wat te staan. Wanneer is je NOD? Ik zou over twee/drie dagen nogmaals testen. Succes
Dan ben je zeker erg vroeg. Kon je niet meer wachten? Ik zou als ik jouw was nog even een weekje wachten. Je maakt jezelf misschien helemaal gek met testen anders.