Mijn ovulatietesten zijn wel duidelijk 5 juli s middags & s avonds en 6 juli s avonds.. Voldoende? Ik heb nu echt zeurend gevoel in m'n onderbuik, ben ook zo lui... Symptomen van springend ei? Vanavond ook nog weer gezellig maken of is dit voldoende?
Bedankt voor t plakken. Lijkt toch inderdaad iets duidelijker. Nu duimen voor een knaltest. Vrijdag anders maar de digitale 😀
Ik zou het vanavond ook nog gezellig maken. Grote kans dat je eitje vandaag nog moet gaan springen Have fun
Zou denken dat je ei vandaag springt. Springt meestal 48 uur na donkere test. Vanavond kan denk ik nog nut hebben.
Zeker nog gezellig maken vanaaf,die van gister is t meest duidelijke,en dan komt je eisprong binnen 48uur,succes!
Ziet iemand hier iets. Ik en mijn vriendin zien een lichte streep. Het zou vandaag me NOd moeten zijn als ik het goed heb. Krijg het alleen zo slecht op de foto
Ik lijk heel in de verte iets te zien Cooks maar zou gewoon morgen (of nog beter; overmorgen) nog eens testen.
Gister zou mijn eisprong zijn. Klopt het dat je op de dag van de eisprong negatief test Met ovu test? Afgelopen donderdag was de test super positief.
Hoe waren je testen na die knaller? Liepen ze af? Dan heb je je lh piek gehad op donderdag en is je eitje binnen 48 uur gesprongen,dus het kan zijn dat je testen nu idd negatief zijn,dus je eisprong is geweest
Gisteren middag een test gedaan en deze was erg licht postitief. Vanochtend deze test gedaan. Er kwam binnen de 5 minuten een duidelijke(re) tweede streep te staan. Zien jullie hem ook? Ik heb deze maand een rare cyclus heb pas op dag 21; 25 en 26 juni een positieve clear blue digital ovulatietest gehad. Het zou dus ongeveer 10/11 dagen DPO zijn. Mijn laatste menstruatie was 4 juni. Graag jullie reacties
Ej dames vorige week had ik een foto geplaatst van een zw test van kruitvat. Alleen deze gaf de dagen erna geen streepje meer... misschien gereageerd op een eisprong geen idee .... Alleen nu verlies ik aardig wat slijm (srry) dus dacht doe een ovu test met dit als resultaat ... ik vind hem aardig duidelijk .....