Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke ) ovulatie & zwangerschapstesten! Deel -> 30

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 12 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Waar zit je in je cyclus dan? Ik zou nog even doortesten, deze is nog niet positief

2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Dat hij niet positief genoeg is voor een eisprong weet ik ..... heb vorige week zondag waarschijnlijk een ovulatie bloeding gehad dacht ik maar nu deze weer snap er niks van

3. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    vanavond nog een keer testen of morgen weer?

Bijgevoegde bestanden:

• cd14.jpg
      cd14.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,4 KB
      Weergaven:
      0
  4. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Suus d ik zou vanavond nog een keer testen! Hij zit er wel zeker weten aan te komen!

5. Kristianne

Kristianne Nieuw lid

7 jul 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogelijk een wonder??

Sinds 10 jaar proberen wij nog een kindje te krijgen maar dit is helaas niet meer gelukt, ook wel een beetje bij neergelegd dat het is zoals het is. Ik ben moeder en had nog graag een kindje gewild maar blijkbaar was of is dit niet meer voor ons weggelegd...

Nu kreeg ik eergisteren (6 dgn voor nod) helder rood bloedverlies wat na een uur ook weer stopte, nu nog wel af en toe na toiletbezoek heel lichtbruine afscheiding.

Omdat ik mij raar voel en en het vreemd vond van die bloeding heb ik gisteren een test gedaan, weliswaar veel te vroeg (5 dgn voor nod) maar toch..

Ik heb de test in de middag gedaan en er kwam direct een vage streep maar wel zichtbaar, hoef de test niet in het licht te houden om de streep te zien. Wat betekent dit? Je zou zeggen dat er sprake is van een beginnende zwangerschap maar dat bloedverlies is nog niet helemaal weg, dus vandaar ook mijn twijfel en natuurlijk omdat ik in 10 jaar tijd nooit meer zwanger ben geworden en ook nooit een positieve test heb gehad!!

Bijgevoegde bestanden:

• test.jpg
      test.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,7 KB
      Weergaven:
      12
  6. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ik weet dat ie voor de meeste niet positief is maar bij mij word hij niet donkerder en me temp is ook omhoog gegaan vandaag dus denk me ovulatie gehad test vandaag ook weer lichter

Links is gister rechts vandaag

Heb nu ook last van bloeden beetje dus dat kan ovulatie bloeding zijn toch?

Jn echt is streep wel stukken donkerder

7. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ik snap je twijfel.. Ik zie je streepje wel echt duidelijk Kristianne. Als innesteling tussen 6 en 10 dpo is zou het misschien nog innestelingsbloed kunnen zijn? Van de week weer een testje wagen, ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen!

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    nog een keer testen je zit er tegenaan maar nog niet positief

9. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Zou vandaag of binne de 2dagen eisprong hebben dus nieuwe ovulatietesten gaan halen en kreeg direct dit resultaat... Is dit een knaller of nog testen morgen of klussen? (action)

10. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Heb net gereageerd in je eigen topic ;)

11. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Ik zie zeker een streepje zonder te hoeven turen!!

Anders morgen of overmorgen nog een keer een testje doen met ochtend urine?

12. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @kristianne, jeetje... wat bijzonder! Misschien kun je morgen een kruidvat 2 voor 5 euro doen? Of een digitale test?

@ Kim, is er wel eens onderzocht of je idd een eisprong hebt? Ik had die nml niet dus mijn ovu tests werden nooit positief. Liepen wel wat op rond moment dat eisprong zou zijn maar kreeg dus geen eisprong. (Heb pcos)

13. Pietseltje

2 mrt 2015
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow kristianne, wat bijzonder! Ik ga voor je duimen dat ie mooi oploopt. Hou je ons op de hoogte?

14. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Dames even jullie mening aub!

Ben deze maand 2 dagen te laat begonnen met de pil en daardoor heb ik wellicht een eisprong gehad. Moet vanavond de laatste pil innemen maar voelde me niet zo top de laatste week beetje gekke kwaaltjes dus een test gedaan. De predictor early digital, is een relatief nieuwe en kende deze niet.

In het scherm zit een klokje en dat hoort dus te knipperen tijdens het 'wachten' en dan ong 3 minuten.
    Het klokje bleef constant staan en knipperde niet dus snapte er al niks van. Nu na 3 minuten staat er yes+ in het scherm maar ook met het klokje ernaast. Normaal staat er no- of yes+ of ? Bij een ongeldige test. Dus zonder klokje ernaast. Zo staat het ook op de plaatjes van de handleiding.. Iemand enig idee? Ga morgenochtend wel testen met een kruidvat 2v5 maar twijfels!! Dankjulliewel alvast en slaap lekker!

15. Meepie84

Meepie84 Lid

17 mei 2015
    82
    0
    6
    Ik denk dat je toch echt positief test hier

16. Meepie84

Meepie84 Lid

17 mei 2015
    82
    0
    6
    Kristianne ik zie een streepje, zou wel super gaaf zijn. Ik hoop voor jou dat het oploopt het zij je gegunt

17. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Nou net getest met action, nu zie ik niks.. Is die predictor dan zo extreeem gevoelig? M'n nod is denk ik donderdag!

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.061
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Predictor is gevoeliger dan de action inderdaad.

Ik zou even een kruidvat 2v5 euro halen.

Ik zie trouwens wel iets maar dat is meer een vlek.
    Weet je zeker dat dit een action is?? Die heeft altijd "max" op de strip staan.

19. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Nee het is een andere zie ik nu idd, ooit eens besteld op zo'n site.. Merkloos dus! Zou dat uitmaken? T was het enige datik nog in huis had!

Ik ga die kruidvat 2v5 vanmiddag wel ff halen dan..echt spannend dit.. Dankje voor t meekijken!

20. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Tjee spannend Podex!

Deel Deze Pagina