Dit zijn mijn ovulatietestjes, denk dat die van zaterdag toch niet positief was dus.. jammer, nog langer wachten!
En? Bij mij word ie nooit donkerder en streepje ook niet dikker wat denken jullie dat ik hiermee moet?
Cd 22 dat ie niet positief is weet ik maar hij wil ook niet donkerder worden heb al een week steekjes gehad en sinds gister is dat weg dus had m vandaag verwacht
Dat me testen weer oplopen, had weer wat pijn in me onderbuik e wat steken waar ik geopereerd ben dus dacht van zal nog eens zien wat testje zegt omda ik vlede maand ook zo een steken had met eisprong, die zijn heel pijnlijj van links sindsdien dus kreeg schrik en terug een donkerdere streep :-/
Als je eitje niet heeft kunnen springen met de eerste piek, zal je lichaam later een nieuwe piek maken. Mogelijk was je eitje niet gesprongen en probeert je lichaam het nu opnieuw
Ik denk het? Misschien dat je eitje wat verder groeit nog? Ik heb het zelf nog niet gehad, dus ik weet niet hoe dat voelt. Sorry. Weet alleen wel dat je lichaam het nog eens proberen als het de eerste keer niet gelukt is.. Ook al een zwangerschapstestje geprobeerd om dat uit te sluiten?
Wel moest me piek de 7de geweest zijn zou het dan niet tevroeg zijn, mss dat eitje van links kwam en recht nu ocerneemt, sinds die bbz snap ik niets meer van me lichaam