Wanneer was je bbz? Kan ook zijn dat je lichaam even wat tijd nodig heeft om haar ritme te herstellen. Hoeveel dagen was 7-7 in je cyclus?
Hoe is dat ten opzichte van je normaal? Ik vind het moeilijk er iets van te zeggen. Heb je sinds je operatie wel al een normale menstruatie gehad?
Heb normaal 36.4 Ja hoor al 2x en vlede maand heel zeker, mooi 5dagen en heel zeker eisprong gevoeld ook deze kwam van links, ging op mijn knieeen van de pijn, normaal staat in mijn handtekening alles beschreven bovenste lijn
O ja, sorry dat lees ik nu pas. Ik heb geen idee. Je zou even kunnen afwachten of je nu een nieuwe piek krijgt en anders even een zwangerschaps testje doen. maar als je het echt niet vertrouwd zou ik gewoon je arts bellen!
Ga eventjes afwachten tot einde deze week en dan eebs een zwangerschapstest doen of zou ik morgen een ovulatietestje nog eens doen?
Ik heb die expres niet in huis want ze geven valse streepjes. Ik doe morgenochtend nog een Action met ochtendurine en als ik twijfel bewaar ik het wel en rij ik naar de Kruidvat het streepje is niet vlekkerig gelukkig, wel erg licht.
Vandaag andere test gedaan erg ligt en moeilijk op foto te krijgen Ik test ook te vroeg maar ben zo zeenuachtig en elke x zijn de streepjes erg licht wat zeggen jullie er van??