Goedemorgen, Kunnen jullie even mee kijken heb net een testje gedaan van predictor early 6 dagen voor nod. Als ik mijn temp app moet aanhouden dan is morgen mijn nod. (maar dat geloof ik niet helemaal eigenlijk..?) Hier een foto, hebben deze wel eens indrogers?
Engeltj, op mijn telefoon zie ik helaas geen streepje. Gefeliciteerd voor degene die positief hebben getest!
Nog eentje deze is van nu net aangezien die droog is denk ik? zooo spannend Ow ja hijs echt roze, vind hem zo een beetje anders ogen...
Met intezoomen op phone zie ik licht een streepje, maar geen ervaring met deze tests dus zou het niet kunnen zeggen, welke app gebruik je en op hoeveelste dag van cyclus zit je waardoor de app het zegt of is jou temo gedaald?
Engeltje ik zie hem en heb op deże nog geen indroogstreep gezien. Mag ik je tempkaartje eens zien?? Op hoeveel dpo zit je?
De app zegt 12dpo -Had gekozen voor deze test omdat ik voor een tijdje terug indroog streepjes had van kruidvat. en deze kwam binnen de 3 min erop te staan, had het niet verwacht wel gehoopt. Maar in het echt zie je hem nog beter, zelfs mijn man ziet hem.. nou en die heeft geen goede ogen hahah
Ik zie hem ook Engltj! Best duidelijk zelfs op beide foto's! Je kaartje ziet er hoopvol uit, dus zou goed kunnen. Over een paar dagen nog eens testen
engeltj ik zie hem. Heb ook nog geen indroogstrepen op deze test gezien en in 3 minuten lijkt me sterk. Ik denk gezien jouw kaartje dat eisprong wel pas cd 14 was omdat de temperatuur van cd 12, 13 en 14 ook voor ovulatie voorkwam. Dus voor 9 dpo al prima streepje
Engeltje ik ben het met mamalap eens. Jouw eisprong is pas op dag 14 geweest. Dan zit je nu pas op 9 dpo en is het een hoopvolle streep.