flowertje36 hij knalt eraf is echt een mooie duidelijke test. Joolz van de lh heb ik helaas helemaal geen ervaring. Dames ben ik weer ben echt ontzettend zenuwachtig na de miskraam vorige maand. Volgens mij wordt die donkerder ten opzichte van gisteren of verbeeld ik het me maar. Ja er licht nog een van vannochtend maar die heeft maar 2 halve streepjes waarom geen idee
Ja, nu zie ik t iets beter die van vandaag ziet er goed uit hoor, t streepje word ook breder, wanneer is je nod?
zondag dus ben vroeg maar oh zo zenuwachtig. vorige keer werden ze niet beter en was al een week over tijd toen. hoop echt dat het blijft zitten dit keer. in het echt zijn ze wel iets duidelijker dan de foto
hoop het idd had ook een digitale clear blue gedaan die gaf zwanger 1-2 weken maar dit had ik de vorige keer ook duim echt dat het oploopt
Hallo een vraagje mijn zus is pas bevallen en hij is 3.5 maand oud nu stuurde ze net een test en ik zie wat ik wil graag jullie mening alvast bedankt
Ja ik dus ook Ze zegt dat ze heel voorzichtig zijn geweest maar dat blijkt dus maar weer van niet ik heb gezegd dat ze er morgen nog maar eens 1 moet doen bedankt voor je reactie
Ik zie ook wel iets maar het staat vrij naar rechts in het venster terwijl de controle streep juist naar links staat. Als de controlestreep naar links staat, moet de teststreep ook naar links staan en niet maar rechts. Ik zou dit niet als positief zien. Even een nieuwe test doen dan maar