Een test met een verhaal. Beschouwde hem eerst als negatief maar ga nu toch twijfelen. test in de urine gehouden, neergelegd, controle streep kwam, teststreep niet. Pak hem op en laat hem op de vloer kletteren waardoor die 'kussentjes' van binnen los zaten. Omdat de controle streep wel kwam en de teststreep niet dacht ik hij is negatief. Maar even later zag hij er zo uit. Het lijntje zelf leek eerder een inkeping in de strip maar als ik voel of tegen het licht in kijk is de strip gewoon egaal. Boven en onderkant van de streep zijn paars, rest grijzig. Is de Predictor Early trouwens..
Hallo dames, Ik heb gisterenavond en vanmiddag getest met de kruidvat + testen zie hieronder t resultaat! Alleen ik heb daarna ook nog een kV 2v5 test gedaan en die bleef wit! Mmmm ben nu gigantisch aan t twijfelen. Iemand nog meer zoiets meegemaakt. Ps: ik heb woe m'n nod dag pas!!
Heb gisterochtend een test gedaan (van de kruidvat 2voor 5 euro) 2 dagen na mijn NOD, wat denken jullie? Heb ze gelijk allebei maar gedaan.
Gefeliciteerd!! Mooi hoor! Kellyloomans het lijken mij pennenstrepen en ik meen dat die niks betekenen. Of zijn in t echt beide strepen even breed?
Ja, moest afgelopen woensdag ongesteld worden. En klopt meestal wel maar vind het zo spannend. Dit is mijn 2e zwangerschap en bij mijn 1e had ik echt meteen een donkere streep, vandaar de twijfel.
sweatdreams neig ook naar geen streep. ben ik nog een keer sorry. wat denken jullie loopt die op? wordt gek van die vagen streepjes ga maandag een bloedtest vragen zit nu op mijn nod