De verpleegkundige van de fertiliteitskliniek vond mijn test ook positief! Morgen krijg ik de bloeduitslag. Verder begreep ik dat je pas echt weet of het een goede zwangerschap is als het HCG genoeg zal stijgen (volgende week weer bloedprikken dus) en bij 6-7 weken de echo ok is. Dus voorlopig nog lang onzekerheid......
En Naturel en Nurrie, vast onwijs gefeliciteerd natuurlijk! Hopelijk kan ik me snel bij jullie aansluiten, durf het niet te geloven....
Dank je voor het meekijken. Vanmiddag was ie ongeveer even donker, misschien net iets donkerder. Maar we gaan gewoon de komende dagen zorgen dat we het gezellig hebben
Ik kan het ook nog niet geloven hoor. Kan niet wachten tot de echo.. Ben elke keer bang dat het toch nog fout gaat..
Dat heb ik ook, het is mijn eerste, en ook geen miskraam gehad ofzo maar heb precies het zelfde... moet eerst de echo zien ofzo..
Dames die temperaturen... Is het zo dat je je dekbed niet mag wisselen gedurende je temp periode?? Wij hebben de dikke deken er 4 dagen geleden uitgehaald 😱 Klinkt mss stom maar nu is het tempen dus niet meer geldig? Of is dat een fabeltje?? Temp daalt wel die dagen (Eisprong aanduiding klopt niet)
@dml bij mij had dat zeker invloed!! Of het nu ongeldig is weet ik niet maar je moet er wel rekening mee houden en hopen dat je eisprong niet net rond de wissel was want dan is de verhoging niet te meten.
Jaaa ontzettend spannend zo eens eerste echo. Na zo'n lange MMM-traject kan ik me niet helemaal voorstellen dat het daadwerkelijk in orde is. Vanmiddag m'n bloeduitslag, dan heb ik meer zekerheid en weet ik ook wanneer ik voor echo mag. Voelen jullie je zwanger?
Ik had al wel een idee dat ik zwanger was. Mijn borsten voelden anders aan, leek meer zichtbare aders te hebben en moest veel boeren.. Maar buiten dat kan ik t nog steeds niet geloven.. Heb eigenlijk de neiging om elke dag te testen. Ben ook bang dat ik alsnog onge ga worden en dat t gewoon de laatste medicatie resten waren... Maar dat is als t goed is allang uit mijn lichaam.. Kortom ik loop mezelf lekker gek te maken
Yesssss zwanger! HCG is 194, waarschijnlijk 2 a 3 weken zwanger. Niet te geloven, na 2 jr MMM is het eindelijk gelukt! Nu ben ik als de dood dat het misgaat. Iemand ontspannings-relaxing tips ? Volgende week opnieuw HCG bepalen om te zien of het mooi gestegen is! Wat kwaaltjes betreft alleen wat misselijk en hoofdpijn, maar dat heb ik zo vaak , dus zegt wat mij betreft niet zo veel
Gefeliciteerd! Je bent dus 4 a 5 weken zwanger, die 2 a 3 zijn de weken na de eisprong Geen tips om rustig te blijven... Ik had en heb het nog steeds! Gewoon genieten