Ik heb echt geen idee hoeveel dagen voor NOD.. 14e een positieve ovulatietest gehad, maar de 16e zat het grootste eitje er nog. En er is vakantiestop dus ik heb werkelijk waar geen idee. Baaaal..
Ik denk niet m'n eisprong want op 16 juli m'n laatste echo was het eitje 29x35mm.. Of zou die door kunnen groeien en nu pas springen?
Mijn aller laatste test die ik ga doen! Maar wou zo graag nog even die 3+ zien staan!! Ben zo super blij! Dit heb ik nog nooit gehad! Bij de eerste zw bleef clearblue hangen op 2-3 ivm MA ....
Hoi dames willen jullie even kijken? Streep kwam na 40 minuten pas, gisteren had ik ook streep binnen tijd maar die verdween heel raar maar nu een te late streep... Rot testen?
@Miszy ik zie hem niet sorry. Probeer overmorgen nog een dan zou je wel iets moeten zien lijkt me. @flowertje en Panda van harte!
Wat zeggen jullie, is deze al positief? Of moet ik nog een paar dagen door testen? Heb nog niet veel ervaring met ovulatietesten van de action. Voorgaande dagen was de streep in ieder geval heel wat lichter.