He meid gewoon een vraagje zitten wij toevallig samen ook in dezelfde Facebook-groep? Denk het wel aan je testjes te zien... Ik dacht he, deze ken ik... Anders; hopelijk gaan ze oplopen en alvast gefeliciteerd
Hey Jane .......ik denk dat het niet meer van de ovitrelle is hoor. Maar omdat je gewoon wat vroegjes getest hebt is de test wat lichter. Doe er morgen of overmorgen nog 1 dan moet ie oplopen. Ik testte op wd 10 na tp flink positief. Dus ff door testen dan zal die zeker oplopen. succes!
Bedankt heb er 3 besteld om te proberen. Ik heb nog 4 dagen tot mijn NOD. Voel helemaal niks maar ga er vanuit dat het ook niet gelijk raak is in de eerste ronde.
Ik zie nog steeds niks.. denk dat je even moet stoppen met testen aangezien je je ei of nod niet weet. Op deze manier maak je jezelf alleen maar gek voor niks. Want als je echt zwanger was geweest had er in 3 dagen zeker een duidelijk streepje op gestaan. Succes en hopelijk snel wel een positieve test Miszy!
Hij lijkt op te lopen maar de bovenste is met veel licht (flits?) gemaakt waardoor streepjes vaak minder duidelijk worden. Ik blijf voor je duimen!!
Hoi! Mag ik jullie ook even spammen met mijn test? Afgelopen dinsdagmiddag getest (foto is ook van toen) en zie echt wel wat, maar blijf toch twijfelen Zat denk ik nog wel een paar dagen voor mijn NOD! Ga morgen ochtend weer een testje wagen, hopelijk is hij dan veel duidelijker