Ik heb een vraagje, ik zie dat bij jullie testen de controle streep heel duidelijk knalroze is, maar ik heb dat niet! Kijk ik zal het even laten zien.. Moet ik nou meer urine erop druppelen?
Ik had wel de uiterst gevoelige. Mijn eerste was het streepje nog meer duidelijk. Ik zou een kruidvat 2v5 proberen.
Het staat er lulliger dan ik het bedoel hoor, maar al die centen uitgeven aan zwangerschapstesten terwijl je voor nu echt niet zwanger bent. Ik heb ook ovutestem gedaan toen ik zwanger bleek. 7 dpo was mijn streepje normaal aanwezig maar 8 dpo was hij net zo donker als de controle lijn. Daarna test gehaald en een lichte maar toch redelijk duidelijk 2e streepje. Bij een zwangerschap zal je ovutest zeer waarschijnlijk positief uitslaan en ook dat is niet bij jou het geval dus de kans is zeer klein. Als hij dagenlang positief is kan je altijd nog een zwangerschapstest doen.
tyrah ik zie iets vaags op je testen maar ben niet overtuigd van een zwangerschap. Begrijp ik het goed dat je 22 juni of juli met de pil bent gestopt?
volgens mijn gyn bestaan indroog lijntjes niet er is dan HCG aanwezig , wel kan het een hele vroege mk worden waardoor men denkt gewoon ongsteld te zijn geworden.
Tyrah ik denk dat je aan het ontpillen bent en rondom je ovulatie zit ( in het gunstigste geval van cyclus bij 28 dagen ) dan zou je nu rondom cyclusdag 14 zitten
Ehm cd 14? Nee toch? Leg me eens haarfijn uit hoe je dat berekend hebt. Ik dacht dat cd 1 begint op je menstruatie dag, dus ik ging uit van het weinige bloed wat ik heb gehad op 27 juli... zijn we nu 8 dagen verder toch en zit ik op cd 8? Of zie ik het verkeerd Meisje1977?
oke ik dacht dat 22 juli je eerste dag van je menstruatie was. Als dat de 27e is dan vandaag cyclusdag 9.