Ik denk dat je eisprong dan later is geweest. Als je een dag na nod test zou die wel iets donkerder moeten zijn denk ik. Dus ik denk dat je 2 of 3 dagen voor je nod zit.
Ik denk te vroeg ook Had met de 1e Toen op dinsdag 01 nov getest met die en hij zei negatief en vrijdag 04 nov weer met indicatie gedaan en toen zei die wel zwanger 1-2 dus hou hoop want zie je streepjes wel staan hoor
Meiden, het streepje lijkt donkerder (ovulatietesten!!!) geworden zit ie nog ver van mijn eisprong af of kun je dat niet zien? Weet niet zo veel van ovulatietesten af... namelijk...
Het kan ineens heel snel oplopen Tyrah. Ik had altijd zo een test en een of twee dagen later positief. Maar het kan ook nog lang duren. LH zit altijd in je lichaam en kan soms meer en soms minder zijn. Het zegt dus niet zo veel en je moet helaas gewoon doortesten tot ie positief is Succes!
Ja voor de zekerheid he, maar wij doen het nu al vl en ik om de dag dus dan kan het misschien niet missen
Hoi Maris, ja hij is wel donkerder weer dus hoop dat ie er aan komt, heb net vl gesproken op zijn werk (had pauze) en hem gelijk verteld dat het mogelijk is dat ie eraan zit te komen en we het zeker nu om de dag moeten nouja moeten hihihi mogen doen zodat we geen kans missen. Oh dit vind ik zo spannend! Dank je wel voor je antwoord
Als je ovutest echt goed knalt (positief is) dan heb je je lh piek gevonden,vanaf dan springt je eitje binnen 24/48uur en blijf doortesten totdat ze aflopen,dan heb je een goed beeld. Succes meid!
Hoi meiden Ik had een tijdje terug een berichtje geplaatst met de vraag of iemand nog ovu testen kon gebruiken. Ik had een reactie, maar was helemaal vergeten terug te sturen en ben zo stom geweest om m'n inbox te legen. Mocht diegene of iemand anders drie doosjes ovu testen kunnen gebruiken? Stuur me maar een pbtje, ze zijn gratis, alleen evt verzendkosten. (Of ruilen )