Dames wat vinden jullie 2-4 dagen voor nod mijn cyclus schommelen namelijk heel klein beetje 27-29dagen zit nu op dag25.Weet dat het vroeg is maar was zo misselijk al dagen dat ik dacht ik test gewoon (zijn overigens al 4 jaar bezig voor een derde)
Nee hoor. Heb nu een knaltest maar bij zwangerschap dochter was t 1 dag voor Nod een heel licht streepje.
Bovenste 2 van gisteren. Onderste 2 van vandaag. Vanavond nog een x testen? Of morgen? Hij komt er nu wel langzaamaan aan toch?
Morgen weer twee keer testen. Kan niet zeggen of hij eraan komt. Bij sommigen lopen ze heel langzaam op, bij anderen gaan ze van het streepje wat jij nu hebt ineen keer naar het donkerste streepje. Dat laatste had ik.
Zo donker als de onderste heb ik hem nog niet gezien de afgelopen week, daarom heb ik goede hoop. Ik ben bang dat ik hem mis als ik vanavond niet test, of valt dat wel mee?
Ik snap het even niet. Ik ben vandaag 3 dpo (heb al positieve ov test gehad) maar nu net doe ik er nog 1 en die is nog steeds positief Kun je zolang posi blijven testen? Of is mijn eisprong later? Maar dan snap ik mijn andere posi ovu test niet.
Het zou kunnen, maar twee keer per dag testen zou eigenlijk genoeg moeten zijn. Welke dag zit je? Bij mij was hij een dag na zon streep als op jouw test op zn donkerst, zowel in de ochtend als de middag.
Klopt het dat de teststreep lichter is dan de controle streep? Dan heb je de piek namelijk nog niet of misschien al gehad? Hoe zagen je anderen eruit?
Ze werden langzaam donkerder en heb echt een knal test gehad. Maar normaal lopen ze wel af na mijn eisprong. 2 dpo was die voorheen heel licht. Nu is hij donker nog net niet zo donker als de C streep maar scheelt heel weinig.