Ik weet het wel graag maar word gek dat nu weer zolang duurt vorige keer dat eitje zo laat was is het een bbz geworden heb echt schrik gekregen sindsdien zo onzeker van alles geworden
Goh dat kan ik me helemaal voorstellen. Ik heb mezelf weer eens gek gemaakt en een zwangerschapstest gedaan, op de foto moet je turen maar in het echt zie ik en mijn vriend een licht streepje zonder te turen... maar had alleen dikker roze moeten zijn die streep dus snap ook niet waarom ie er staat zo stom licht. :x Misschien moet ik nadat ik mij ovu's heb opgemaakt maar het hele testen laten zitten en op mijn menstruatie gaan wachten zoals velen me hier al hebben gezegd maar soms zo koppig Pfff en meid niet van het negatiefste uitgaan he... bbz komt toch niet vaak een tweede keer voor of wel?
Zien jullie ook een 2e streep? Zit nu op dag 26 van mijn cycles. En die schommelt tussen de 26 - 32 dagen... dan klopt het toxh wel op zich?
Ik zie ze. En de test is nog niet klaar met kleuren want de strip is zelfs nog roze. Dus ik denk dat hij nog iets rozer gaat bijkleuren
Bedankt voor de reacties dames. Ik zei thuis wanneer meer mensen hem wel zien dan niet, dan moet hij wel positief zijn en iedereen ziet het hihi Hij is inderdaad nog veel duidelijker opgedroogd, terwijl eerdere testen geen indrogers oid hadden. Krijg er wel beetje de zenuwen van omdat er nog van alles mis kan gaan maar tegelijkertijd ben ik al heel blij dat het zo snel zo ver is Hieronder is zoals hij is opgedroogd: