omdat ik onderaan sta op het vroige topic plaats ik ze hier nog maar is... 12 dagen na pregnyl en testjes worden alleen maar duidelijker als je erop klikt is het beter te zien gluren/turen jullie mee
ff offtopic (sorry)ik zit hier vol ongeloof te lezen, na 2 jaar, ben aan het stuiteren op de stoel, ik las net toevallig in de bijsluiter van de pregnyl dat 1 tot 10 dagen na pregnyl een zw-test kan beinvloeden, wow sorry weet niet wat ik moet zeggen
ik had ook mijn testje van vanmorgen geplaatst in deel 5 was ook helemaal achteraan dus ook nog maar een keer...morgenochtend weer testen en hopelijk nu wel echt...omdat ik al vaker streepjes heb gehad op de kruidvat...maar niet zwanger...maar deze stond er al gelijk met het doorlopen...dus dat kan toch geen indroger zijn??? ps hij is hier wel duidelijker dan op zp..maar goed dat weten jullie vast wel... groetjes anita
super gefeliciteerd ella en anita ik duim voor je en voor jou ook lydia spannend. xxx joyce en ofcourse ook een abbo
Ik neem ook een abbo, goed! Ik tuur al even mee, maar schrijf nooit iets, zal dat vanaf nu dan wel doen!