ovulatie testen voor zwangerschap??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door troetjuh, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    hoi dames ik lees vaak dat je met ovulatie testen ook je zwangerschap kan laten zien...

nu natuurlijk wie heeft dat gedaan en hoeveel dagen voor je nod?:D
    ben erg nieuwschierig wie al wat zag met zen ovu testjes :D:D:D

2. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    ik heb dat 2 dag voor NOD gedaan had geen zwangerschaps testen en was benieuwd of je dat nu daar echt op kan aflezen. en hij was positief:D

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ik heb dat voor de gein eens gedaan.. toen wist ik al dat ik zwanger was.. maar die streep moet er echt afknallen!!

4. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ik heb het bij mijn 2de gehad, hij was niet knallend positief maar het was niet "zomaar" een streep. Dezelfde dag een zw.test gedaan, die was positief.

Nu denk ik dat mijn NOD volgende week ongeveer is. Ik heb woensdag een knallende ovutest gehad maar een negatieve zwangerschapstest. Donderdag had ik weer een ovutest gedaan, hij was wel lichter. Nu de laatste dagen blijven de strepen hetzelfde sinds donderdag. Geen idee hoe dit uit gaat pakken..

5. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    nog iemand die heeft gestest:D

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik heb deze zwangerschap voor NOD niet positief getest met de ovulatietest. Wel 2 dagen na NOD zo'n beetje... 1 dag voor NOD was de ovutest nog negatief... :)

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik had 3 dagen na mijn NOD een KNALpositieve ovulatietest :D (echt 2x zo donker als de controlestreep) Toen wist ik al wel dat ik zwanger was. Met echte zwangerschapstesten is het wel veel beter te zien hoor! Maar ik vond het grappig om te doen, het was mijn laatste ovulatietestje en die wilde ik nog even gebruiken ;)

8. giraf

giraf Niet meer actief

Hier 2 dagen voor mijn NOD een knaltest met een ovulatietest.
    Het streepje knalde er echt af!

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
  10. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    zo die is idd lekker knal haha :D
    is idd leuk om te zien dan he dan heb je al een klein beetje beverstiging

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heb dat voor de gein ook eens gedaan. Eens kijken wat er gebeurde. hij was vet positief maar ik was niet zwanger. het gaat dus niet altijd op helaas

Deel Deze Pagina