hoi dames ik lees vaak dat je met ovulatie testen ook je zwangerschap kan laten zien... nu natuurlijk wie heeft dat gedaan en hoeveel dagen voor je nod? ben erg nieuwschierig wie al wat zag met zen ovu testjes
ik heb dat 2 dag voor NOD gedaan had geen zwangerschaps testen en was benieuwd of je dat nu daar echt op kan aflezen. en hij was positief
ik heb dat voor de gein eens gedaan.. toen wist ik al dat ik zwanger was.. maar die streep moet er echt afknallen!!
Ik heb het bij mijn 2de gehad, hij was niet knallend positief maar het was niet "zomaar" een streep. Dezelfde dag een zw.test gedaan, die was positief. Nu denk ik dat mijn NOD volgende week ongeveer is. Ik heb woensdag een knallende ovutest gehad maar een negatieve zwangerschapstest. Donderdag had ik weer een ovutest gedaan, hij was wel lichter. Nu de laatste dagen blijven de strepen hetzelfde sinds donderdag. Geen idee hoe dit uit gaat pakken..
Ik heb deze zwangerschap voor NOD niet positief getest met de ovulatietest. Wel 2 dagen na NOD zo'n beetje... 1 dag voor NOD was de ovutest nog negatief...
Ik had 3 dagen na mijn NOD een KNALpositieve ovulatietest (echt 2x zo donker als de controlestreep) Toen wist ik al wel dat ik zwanger was. Met echte zwangerschapstesten is het wel veel beter te zien hoor! Maar ik vond het grappig om te doen, het was mijn laatste ovulatietestje en die wilde ik nog even gebruiken
zo die is idd lekker knal haha is idd leuk om te zien dan he dan heb je al een klein beetje beverstiging
heb dat voor de gein ook eens gedaan. Eens kijken wat er gebeurde. hij was vet positief maar ik was niet zwanger. het gaat dus niet altijd op helaas