Lara , hij zei toen ie de digi zag : '' ja t staat er he '' hahaha nuchtere man ! marnat , dat zijn bij elkaar opgeteld 4 strepen (2 testen ) talia hihi dank je ! en jij super gefeliciteerd met je meisje ! faye ook bedankt nienke dankk u lala , ik duim voor NOD super test ! nanny ook bedankt !
Kristel en Mango, prachttesten!! Lala, oe meid ik gun het je zo Ben benieuwd of tie morgen duidelijker is
Lydia, ik ben al een tijdje niet meer zo actief hier door allerlei dingen maar zag nu op hyves je superbericht dus kon het niet laten even te koekeloeren. Onwijs gefeliciteerd meid, echt helemaal te gek voor jullie!!!! Zo gaaf dat je nu eindelijk de felicitaties zelf in ontvangst kunt nemen! Geniet er maar lekker van! Andere zwangere dames: ook gefeliciteerd!
omg omg OMG!!!!!!!!!!!!!! LYDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat GEWELDIG om jouw test te zien!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd meissie!!!!!!!!!!! Geniet ervan......maar dat hoef ik je natuurlijk niet te zeggen Dikke knuffel, CherryBelly
jullie zijn lieff ! marry thanx meid ! cherrybelly ook kei lief ! hihi en nu weer testen van andere meiden !! ! lala nog getest ?
oooh ik moet zo nodig! Vanaf vanmorgen 7.00 niet geplast en niet gedronken. Zal ik mn ovu nu al kunnen doen?
ben benieuwd. Ik doe deze ronde eens geen testjes, en we gaan gewoon om de dag klussen en rond de vermoedelijke eisprong wat vaker en zien het dan wel. Was het even helemaal zat die testjes. Hoop natuurlijk straks wel 2 streepjes op de zw test te zien hahaha
Hey Proud, nog een keertje kan geen kwaad hoor Fijn dat je je ei hebt gehad, nu op naar NOD Temp je ook?
proud vandaag of morgen springt ie dan dus zekkkerrrss vandaag nog een keer lala spannend goed dat je kunt wachten marije thanxx