Hey meiden, ik lees al een tijdje met jullie mee... Ik heb net getest en durf het eigenlijk niet te geloven.. daarom vraag ik om jullie bevestiging!! (Mijn banner klopt niet, die is automatisch opnieuw begonnen) Ow en in het echt is ie nog iets donkerder...!!
zwanger!! GEFELICITEERD Het is 3 dagen voor mijn NOD, dus ik denk ik test, nadat ik heb getest heb ik gelijk bloed met het afvegen, helaas. Zonde van mijn test haha
.............................. JEEHHHHHH eindelijk meid!!!!! Heel erg gefeliciteerd....ik heb je altijd gevolgd zo tussendoor en ben heel erg blij voor je
Wat denken jullie van mijn ovu test? Onderste is van net, half 4. De middelste is van vanmorgen 10 uur en de bovenste van gistermiddag 3 uur.
Hoe bedoel je dat, hij wordt pas positief? (sorry doe dit voor het eerst en is allemaal nog erg nieuw hihi )
haha staat een beetje vreemd idd.... Nou de streep moet even donker als de ander zijn...die onderste is volgens mij positief...die bovenste twee zijn niet zo donker als de andere streep dus NOG niet positief...snappie? Dus je ei zit eraan te komen...ik zou morgen zeker weer een ovutest doen en absoluut sex hebben vanavond en morgen...en overmorgen...en de dag erna
Als ik ze in het echt zo bekijk is bij de onderste te test streep idd even donker als de controle streep. Bij de andere 2 niet, maar das logisch! Haha dan weet ik wat ons te doen staat vanavond! (al hebben we gister en eergisteren ook al geklust.. maar goed beter te vaak dan te weinig ) Dank je voor het meekijken!
ja is ook niet erg he dat "klussen" vreselijk woord Je ei komt er nu pas aan dus zeker doorsexen En niks te danken hopen dat er over een paar weken een mooie test komt hier! Je hebt idg een ei
Dank jullie wel lieve meiden! Ik moet het maar gaan geloven denk ik hihihihi en mijn banner aanpassen... nu mag ik ook zo'n mooie