@starlady: ik zie de strepen een duidelijk! Zal duimen dat het een mooie plakbeeb word! @lala: ik zie je streepje wel hoor, hij is wel erg licht nog. Hoop dat hij snel donkerder zal worden @ostra: zo'n lijntje heb ik ook een keer gehad en ik was toen helaas niet zwanger
@sloppyslayer: Dankjewel... hoop t ook, aangezien mijn voorgeschiedenis, ben ik echt onzeker. Nu op de valreep van 2010, toch nog zwanger? En blijft het deze keer wel zitten en goedgaan? Pfff...
Lala, misschien kun je je camera op het tulpje zetten (macrostand) ik duim voor je ik zie een heel licht streepje als ik mijn beeldscherm vergroot, maar kan niet zien of die rose is.. macrostand doet wonderen Ostara, ik ben benieuwd naar je testje met ochtendurine ik zie bij jou een licht steepje, maar kan de kleur niet zien... ik hoop dat die vandaag duidelijker is
Nou omdat er speciaal om gevraagd wordt. Bekijk bijlage 118046 Even op klikken voor duidelijkere streep....
Ja natuurlijk is de streep roze..... Anders zou ik hem niet posten... Flits stond aan dus denk dat dat de oorzaak is. Jaaaa Proud, zou het nu echt?????