Goeiemiddag meiden! Allereerst wil ik jullie een heel mooi, gezellig, gezond, gelukkig 2011 toewensen! Lucia: je vriendin is hartstikke zwanger, gefeliciteerd vriendin! Ichtus: ik lees net je verhaal over de knip bij je man, tjee heftig maar wat een dapper besluit! Heel veel plezier zonder pil, rubbertjes, alles!
Ik zie een licht streepje, maar ook ik heb geen ervaring met de +-testen, vind het ondingen.... Heb je nog een andere test in huis?
Ik denk ook teveel urine gebruikt...en het streepje staat naast de plek waar ie hoort te staan, want waar ie hoort te staan is het juist wit... Jammer meid... Heb je ondertussen nog een testje gewaagd??
ichtus , fijn dat je het goed hebt af kunnen sluiten ja wel zwaar relaxx geen condooms of iets meer hoeven gebruiken ! xx angel thanx
@ichtus wat fijn dat je er zo naar kan kijken meid! goed dat er nu echt een afsluiter is. @vriendin lucia hartstikke zwanger!
Ik ken ze van vroeger en ik heb nooit een indrooglijntje gezien bij een negatieve test. Ze waren echt omo wit! Dus zou zeker over een paar dagen er nog een test tegen aan gooien.
Bedankt voor alle reacties meissies! Ze is volgens mij idd ook hartstikke zwanger. Zij (en haar vriend ) kan het alleen nog niet helemaal vatten. Maar wel superblij!
Ja heb vanmiddag een CB gedaan maar die gaf nbiet zwanger aan maarja dat dacht ik wel na een hele pak taksi leeggedronken te hebben.. moprgen ga ik even 2 voor 5 halen bij de kruidvat en hoop dan op betere uitkomst.. maar ik zie wel een streepje dus hoop positief.. kan geen indroogstreepje zijn toch?? @ cindy.. begon het bihj jou ook zo licht?? en wel goed gekomen??