Super meis! Gefeliciteerd! Alleen volgens de test zit je nu tussen de 3 en 4 weken zwangerschap... en je banner zegt 4 weken+4 dagen?!
het is een indicatie, dat wil niet zeggen dat het dadwerkelijk zo is. HcG schommelt erg de eerste dagen
Roxanne heeft gelijk.... De eerste schommelen de hormonen heel erg. Zo kan een test verschillen in de ochtend middag en avond. En 4 weken en een paar dagen en de cindicator geeft aan de de bevruchting 1 tot 2 weken geleden is. Dan kan het toch prima?
Hallo, Willen jullie eens kijken naar mijn ovu-testen van gisteravond en vanmorgen?? Moet ik nog verder testen of..?
niet nodig hoor! Staat ook in de bijsluiter. Ik heb er maandag 1 gedaan en die geeft ook 1-2 weken aan en dat was in de middag. En ik denk dat als ik hem vandaag zou doen het er ook komt te staan. Het schommelt zo erg in het begin. Moeten iemand juist in deze onzekere periode niet nog meer onzeker maken toch
Ja ik zou wel doortesten! Want je teststreep moet net zo donker (soms zijn ze donkerder) zijn als je controlestreep
of?? Bedoel je voor je eisprong of denk je dat je zwanger bent? In geval van je eisprong moet de test streep even donker of donkerder zijn dan de controle streep