Ik lees ook regelmatig mee, gefeliciteerd voor alle zwangere en ik duim voor degene die zwanger willen worden snel een positieve test hebben.
Dank je wel lieverds voor de 12 wekengrens felicitaties! Ik voel me goed op een te hoge bloeddruk na die ervoor zorgt dat ik hoofdpijn en duizelingen krijg. Maar niet misselijk ofzoiets!
ik vindt jouw`n test geen pennestreepje dan is het een heeel dun streepje...en bij jou is de streep misschien nog niet zo duidelijk maar wel even breed
@zou t lukken: Ik zeg toch heel voorzichtig gefeliciteerd. hoop dat je KV 2v5 snel duidelijker worden.
Zouhetlukken: ik ben het helemaal met Cindy eens, dit is geen pennestreepje maar duidelijk een even brede streep als de controlestreep, hij is alleen heel licht maar goed da´s logisch 4 dagen voor nod. Denk dat je met de KV 2v5 al een duidelijk 2e streepje zal hebben! Duim voor je!
Dank je wel allemaal voor de bemoedigende woorden!! Had ik ff nodig! En een cleurbleu vroege test, zou die meer zekerheid geven. Ga ik er meteen 1 bestellen, heb ik hem morgen in huis.
geen idee ik heb alleen ervaring met kruidavt 2 voor 5 euro en de cb wel/niet zwanger...deze moet je pas gebruiken als je een duidelijk streepje hebt!
Zou het lukken, ik ben het ook met Cindy eens... vind het geen pennenstreepje, ik duim voor je! Ik zou ook een kruidvat 2 voor 5 euro halen, of vandaag nog matcare midsteam bestellen (als je nu besteld heb je hem morgen in je brievenbus) je kunt je ochtendurine bewaren en gebruiken voor de test Ikzelf zit ook 4 dagen voor nod en teste vanmorgen met deze 2 testen positief, al moet ik zeggen dat de Matcare duidelijker is dan de kruidvattest
spannend allemaal ! zou t lukken : zou morgen n andere test proberen indd.. BB , yehh 12 weken grens voorbij !
@Zou het lukken ik vind het best wel een duidelijke test hoor zo 4 dagen voor je nod volgens mij ben je echt wel zwanger voorzichtig gefeliciteerd
Zou het lukken, ik vind het geen pennenstreepje. Ik duim voor je!! Ik zou ff naar het kv gaan en morgen ochtend weer is testen
Ik lees (bijna dagelijks) dit onderwerp mee en nu wordt het toch wel tijd om alle zwangeren van harte te feliciteren! dus bij deze: gefeliciteerd!
ik heb de kruitvat 2v5 gedaan en als ik het echt graag wil zie ik een streepje...maar jullie waren ook niet echt overtuigd he van de sensitesten..dus de moed zakt me eigenlijk wel in mn schoenen
@ Adora, gefeliciteerd meid. Ik ben benieuwd naar je foto. @linny Hoe lang zit je voor je nod? Heb je ook een foto?