Ok hier zijn mijn ovu testen. Mssn advies? Ik ben nu CD12 en normaal heb ik een posi ovu op CD15 maar door de ovu's op CD10 dacht ik een eisprong opkomst... ik heb het nooit zo gehad. Normaal altijd licht streepje en dan dag voor en na posi ovu (CD14 en 16) een medium streep (zie mijn album anders) Sorry dat de onderste test van beide gelig zijn. Dit komt omdat ik op mijn werk teste en ik moest ze om te beschermen snel weer in het pakje doen en dan blijven ze altijd gelig bij mij Dit zijn de babyboom (uit de vensters) De eerste is van maandag en dan 5-6-7 jan. Bekijk bijlage 119684
en dit zijn de zwenks Bekijk bijlage 119686 Mijn temp is nog laag 2c9baa Ovulation Charts maar mijn bmm nog hoog iets open en zacht.. dus ik zou wel denken morgen een ei maar deze testen laten dat niet zien.. Het loopt dus anders dan normaal hahaha en ik word er dus een beetje onzeker van.. wie o wie kan mij zekerder maken? klussen weet ik al haha maar vanaaf niet
Misschien heb je een korte piek (had je je eitje wel kunnen vinden met 2x per dag testen) en heb je op de 5e je LH-piek gehad. Heb je een eisprong gevoeld? vruchtbare afscheiding gehad? Als je afscheiding nu cremig is en je had vruchtbare afscheiding, is je eitje wel gesprongen
Oh ik lees het al, je heb nog vruchtbare afsch ed.. het kan dat je eitje 2 dagen na de positieve test springt vandaag eisprong, morgen tempverhoging
geen posi indd ... stomme testen .. afgelopen maand heb ik mn ei niet gevonden met ovutesten trouwens .. terwijl ik 2 keer per dag testte... meis , gewoon lekker klussen en ik vind dat je heel snel zwanger MOET zijn !! xxxx
Ik heb nu Watery afscheiding en nog ei steekjes zoals de hele week bijna. Ik had wel woensdag ergere steekjes maar daarna zag de echoscopist gewoon eitjes in mijn stokken, dus gesprongen kon toen niet.. wel direct die middag geklusd heb nu nog steekjes maar die kan ik ook hebben na mijn ei eigenlijk.. Gisterenavond ook geklusd en wil vanaaf niet ivm zaad weer aanvullen en zonde als er toch geen sprong is. En bij mijn andere ovu's had ik wel (ik test altijd tussen 17u-18u) op CD15 mega posi test Hier is een voorbeeld van een normale chart van mij, want de 2e in mijn link is dus dat ik toen ongi was en toen achterkwam dat ik zw was om vervolgens dat het mis is gegaan.. Bekijk bijlage 119696
@Lydia.. Hoe bevalt je het zwanger zijn? Zal wel een HEERLIJK gevoel zijn he.. zoiets kleins groeiend in je buik. Hopelijk blijft alles goed gaan.
Nee, het lijkt mij ook echt onwerkelijk als het ''raak'' zou zijn... We zijn in ieder geval heel erg blij voor je... Hoelang heb je erover gedaan?
Parr ik denk dat je ei nog moet komen hoor. Ik had ook wel eens een wat dikkere streep ertussen maar hij moet echt nog wat donkerder worden. Ik verwacht morgen laat of overmorgen. Dus nog even lekker aan de klus met P!
Dankjewel meiden!! We slaan denk ik vanaaf over en morgen maar weer BB meid heerlijk over de 12 weken 8) Hoop dat je mee kunt btw
Hallo dames, Hier nog een onzekere foto :/ Na een curettage met een hele lange vervelende nasleep heb ik het gevoel weer zwanger te zijn en kon (natuurlijk) niet wachten tot mijn NOD om te testen. Deze test is dus 4 dagen voor mijn nod en natuurlijk ga je dan meteen twijfelen... het tweede streepje kwam meteen toen ik de urine erop deed, dus dat zou geen indrooglijntje of what ever kunnen zijn toch? Ik vind hem alleen nog wat dun :x maar als ik contrast opschroef zie ik wel een dikke streep... ga met goed licht nog proberen duidelijke foto te maken
Jippie, ik ben weer zwanger, precies 3 maanden na het verlies van ons Vlindertje is dit lieve beebje in me begonnen te groeien (ook de 29e) Heel bijzonder mijn man riep al vanaf 5 dagen na de eisprong dat ik zwanger ben en onze dreumes roept sinds die tijd heel vaak baby, baby Gisteren 10DPO teste ik positief met kruidvat 2v5 en matcare midstream (matcare was toen duidelijker) omdat ze best licht waren heb ik de testjes van vandaag erbij gedaan
Loepie, ik zie echt wel een streepje! Hij is wel vaag maar jij ziet 'm waars al duidelijker dan ik op de foto. Voorzichtig gefeliciteerd!
Hoi, Gisteren enkele testjes van ovulatietest laten zien en meningen waren verdeeld. Maar naar mijn idee is deze van zojuist wel positief of niet?