Nee, nu echt pas op NOD hoor! Man heeft een testverbod uitgeroepen, ik maak mezelf alleen maar gek! En ik voel me zo zwanger, pffff
Meiden dit is te licht voor 14 dpo of niet? Ene is kruidvat 2 voor 5, andere is van sensitest met dat hartje. Beide met ochtendurine, binnen de tijd roze lijntje maar erg vaag...
Ik zie wel streepjes, Lief. De ene persoon test gewoon wat eerder duidelijk dan de ander. Over 2 dagen zal ie duidelijker zijn! Gefeliciteerd!
Thanks voor je reactie.. vind het maar eng. Geen testen meer in huis dus morgenavond pas kans voor nieuwe test mja toch beter eigenlijk om er 1 dag tussen te laten zitten dus dat komt goed uit. Maar o mijn god hoe kom ik deze dagen nu weer door.. Wel voor het eerst in 19 rondes iets op mijn test... of beter gezegd.. pas voor het eerst toegekomen aan testen door de utrogestan, normaal krijg ik al bruinverlies lang voor NOD.
lief ik zie ze ook hoor. de een maakt meer hcg aan dan de ander. ik heb goede hoop voor je. Ze zijn duidelijk te zien. Succes!!
Lief, het kan zijn dat de innestelling later was, het ziet er goed uit meis die vind plaats ergens tussen dag 5 en 10 Ik duim voor een donkerdere morgen
Kijk dat zijn tenminste de testjes Gefeliciteerd! Brr hoop maar op een late innesteling maar als ik dan die van mij naast die van jou zie, zakt de moed me wel in de schoenen. Maar goed.. elk lijf is anders natuurlijk.