Heitje ik zie dat hij ook net zo breed is! dat is ook posi! En weet je wat ik gisteren nog zei over de krampjes? Ik duim voor je meid!
Heitje.. ik weet nog goed dat ik bij Jur ook vreselijke krampen had.. zelfs met 12 wk zo erg dat ik er in de supermarkt bijna van flauw viel.. kon maar met moeite thuis komen en was ervan overtuigd dat t mis zou gaan.. maar nee hoor.. tis helemaal goed gekomen.. en die eerste 12 weken had ik echt veel en vaak krampen...en niet een beetje hoor... echt flinke...het zegt dus niks.. kan er geowon bijhoren.. maar dat t je terughoudend maakt snap ik heel goed..
hey heitje, haha, wat grappig, stuur je net een pb. wat zie ik nu!!!! zo was mijn 1e test ook!!!!! en die krampen, hier ook gehad, zelfs bloedverlies, maar zie banner. Op naar di posi digi-test, ik hou je in de gaten
ik zie m overduidelijk YARAAH.. ik heb alleen niet zulke fijne ervaringenmet de + testjes.. al is deze donkerder dan de mijne..ziet er wel mooi uit... ik zou ff een kv testje doen.. die zijn gevoeliger en die zal dan iig een mooie tweede roze streep moeten geven....
Heitje Whoehoooooooooooo wat zie ik nou, Ik duim heel erg hard voor een plakkertje voor je. You go girl hihihihi
oh yaraah, wat zou t fijn zijn als jij ook op roze mag!!! ik zie t streepje ook hoor, ik ga heeeeeel erg voor je duimen!
heitje mooie test joh zeker voor je nod.. waarschijnlijk zijn die krampen gewoon normaal jaraah ik zie wel wat maar ook ik ben geen fan van die testen omdat ze eigelijk altijd wel een licht kruis geven. je kan beter met kv 2v5 testen denk ik.. hopelijk zie je daar ook wat op..
@Heitje ik zie 2 streepjes!!!! spannend!! @Yaraah ik zie licht een 2e streepje maar wel even breed als de c .....
Jullie zijn zo lief!!! *grouphug* Bedankt voor het kijken en meeleven!!! Super! Kan alleen maar afwachten en hopen nu...
Aah hier is de foto! (vroeg er al naar bij NOD) Ik zie hem ook!! Heb alleen ook geen ervaring met de + testen... maar dat we wat zien is wel een heel goed teken! Spannend meid! Samen op naar augustus?