Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 6

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door miss C, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Fleurtjes, van harte!

Adora, 29-12 zwanger en nu 4 weken, hoe doe je dat? Nog gefeli ;)

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Parr
    wooow das n knaller!!!

3. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Wow Fleurtjes !! Dat is een knaller !! Feli !!

4. Alita

Alita Niet meer actief

Fleurtjes gefeliciteerd!

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    PROUDMOM.. waarom ik een beetje twijfel: als ik op internet zoek naar oorzaken voor het niet hebben van een zaadleider lees ik alleen over de mogelijkheden:

*drager zijn van CF (taaislijmziekte): is niet zo, dan zou hij beide zaadleiders missen.. en dat is niet zo
    *vroeger ontsteking of operatie: is niet zo
    *als baby zijnde niet ingedaalde balletjes: ook niet zo
    en ook staat overal dat als je een zaadleider mist dat dan normaal gesproken ook de bijbal niet is ontwikkeld bij aangeboren afwijking..
    die heeft ie dan weer wel want na 1e onderzoeken waren ballen en bijballen in tact en normaal.

De uroloog heeft alleen gevoeld en een zaadtest uitgevoerd.. meer niet..

Nu lees ik op internet wel dat een zaadleider afgekneld kan zijn door bijv een spatader (deze is alleen operatief te verwijderen dus dat zou aan de situatie niets veranderen, maar dan zou ie daar pijn aan moeten hebben schijnt)
    ook lees ik dat door vroegere ontsteking of operatie er een vernauwing of verstopping kan optreden, maar die heeft ie niet gehad, voor zover hij weet
    en een zaadleider kan door bijv littekenweefsel of vetweefsel (laatste is door ha geconstateerd) ook in bepaalde stand (bijv staand) worden afgekneld, maar bijv in liggende stand wel vrij komen te liggen... Als dit laatste het geval is..dan euh..het ingeleverde zaad is immers staand verkregen..;)

maar euh.. dit is wel heel erg koffiedik kijken.. en ik neem maar aan dat het oordeel vande uroloog goed is.. Hub heeft er wel naar gevraagd of er andere oorzaken kunnen zijn, maar volgens de uroloog komt dit zelden voor, maar kan t wel en hij heeft ook geen zaadleider kunnen voelen..(dit kan, maar dan had de ha dit toch ook bij eerste onderzoek moeten merken??)
    Dit is voor de uroloog kennelijk genoeg om tot deze conclusie te komen.. er is iig geen enkele zaadcel gevonden de test.. niet dood en ook niet levend.. gewoon niks...

HUB vindt t allemaal wel prima zo.. en ik verder ook wel hoor, maar door t speuren twijfel ik wel een klein beetje aan de uitkomst...maar euh.. t beinvloedt niet mijn gevoel hoor.. krijg er geen bijzondere hoop door en geniet niet minder van de vrijheid....;)

6. Alita

Alita Niet meer actief

@Ichtus tja vraag een second opinium aan?

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    IEDEREEN GEFELICITEERD.. tzijn er zooooveel..whahaha.. GOED ZO!!

8. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ja... eigenlijk was ik toen zwanger, ik temp en weet precies wanneer de bevruchting was ;) (eisprong 28e) ik had ook een heel vroeg eitje deze keer... op dag 10 :$
    Ik vond het wel apart dat het precies 3 maanden na het verloies van het vruchtje was (daarom staat het in mijn handtekening) :)
    Dank je voor je felicitatie :)

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    gaat HUB ook doen.. wilde hij toch al.. over een paar weken kan ie formulier ophalen bij de ha... waarom dat niet meteen kan weet ik ook niet!!.. heb al tegen m gezegd dat ie t potje dan maar liggend moet vullen..whaha...

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    GEFELICITEERD Dnze22, fruity, Lief, fleurtjes

blike1987 ik zie een lichte streep!! breed en roze!!

proudmum oooh zo spannend ik duim!!

Itchus idd een 2nd opinion ja!

11. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

@Ichtus mij man heeft ook lichte spataders maar hoefde niet geopereerd teworden er werd wel een echo gemaakt bij hem daar is het ook bij gebleven hij heeft er geen last van

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    SABINE.. hoe hebben ze dat geconstateerd dan die spataders??

Hier is er alleen flink gevoeld en een zaadtest uitgevoerd..
    kunnen ze dan ook spataders voelen??? maar als dat t is zou t wel eenflinke moeten zijn want dan zou die de zaadleider (als die er wel zit) volledig moeten blokkeren.....ach ja.. t maakt ook niet zoveel uit eigenlijk.. alles werkt verder, hij is steriel volgens de test en dat was de bedoeling.. wat de reden er dan ook van is..whaha..

13. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

bij me man is er ook alleen gevoelt en zaadgetest toen hij moest hoesten van de arts toen heeft hij denk wat gevoelt maar het was minimaal dat hij er ook niet aan geopeerd moest worden

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ah.. dat moest hub ook.. hoesten.. Uroloog vond niets speciaals.. dus dan zal dat t wel niet zijn..thnx voor je antwoord..

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    parr1983 Oeh klussen geblazen!! :D

Fleurtjes wow wat een knal test zeg. Gefeliciteerd! ^_^
    Ik hoop ook te mogen knallen over 3dgn na 2 vmk.

16. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

#3096 Partyrocker, 11 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jan 2011
    Zoo net ff de laatste 2 testjes opgemaakt, schrok me gister een hoedje toen clearblue met indicator aangaf NIET ZWANGER..
    Gelukkig las ik later in de bijsluiter dat maar 55% 4 dagen voor NOD positief ermee test hahaha. Maar kging toch aan mezelf twijfelen.

Hijs nu iets donkerder dan gister, maar kben er dik tevreden over, hij is nogsteeds mooi positief.

Je knijpt m toch een beetje voor NOD, wat denken jullie?
    Kan ik rustig gaan ademen nu :p

Oja boven is van gister
    en onder van vandaag!
    Bovenste is natuurlijk wel opgedroogt dus kan wat donkerder ogen...

Bekijk bijlage 120613

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    nee egt zwanger hoor!!

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    gefeliciteerd!

19. Chanthall

Chanthall Lid

20 dec 2010
    29
    0
    0
    Administratief/secretarieel medewerker, facilitair
    Groningen
    #3099 Chanthall, 11 jan 2011
    Laatst bewerkt: 11 jan 2011
    Hallo dames,

Vanochtend 3 testen gedaan. Predictor, een roze test van kruidvat en nog eentje van 2v5. (Had hier al goede resultaten gelezen, helaas die van predictor te laat.)

Ik vind 'm erg helder voor 4 dagen voor NOD. Het is vandaag wel 13 DPO. Heb het er maar op gegokt.

Maar ... wat vinden jullie er van?
    (De testkleur is niet veranderd, achtergrond is ietsjes donkerder geworden door indroging)

PS: de fotokwaliteit is niet super; is met iPhone gemaakt. Gewone camera is -natuurlijk!- leeg ;)

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dnzze22
    Of je gerust adem kan halen is moeilijk te zeggen nog...Je zit, net als ik, nog voor nod...

Deel Deze Pagina