Ja ik zie hem wel hoor, roze en even breed maar idd licht.. mssn dat ik meer van kan maken (meer = duidelijker) met een betere foto pff we hebben al 3 dagen achter elkaar geklusd... ff kijken of ik hubbie zo gek krijg om nog één keer te doen.. heb wel beste steken nu, vooral rechts..
@ proudmum; ik zie hem ook! Aan de rechterkant, ter hoogte van dat, tja, wat is het.. ehmmm, schroefje-achtig-iets?!?!? Succes!
Proud ik zag hem op je orginele foto ook al hoor. Nu netjes iedere dag duidelijker worden! Ik duim, duim, duim, duim!
Proud, ik zie hem ook hoor!!! Spannend zeg! Ik heb ook getest vanmiddag. Hij is niet omowit... Als ik erg m'n best doe kan ik een lijntje ontdekken. Maar de ovutest die bijna geen lijntje had net maakt me niet meer zo positief.... Ach ja, nog even geduld...
Zien Marije! Zien die test!! Thnx meiden, heb mn banner onderhand al uitgezocht *SCHAAM* Hopelijk morgen weer een posi test!
Nou, die test is niet fotowaardig hoor. Misschien dat ik het zo nog even probeer. Zou super zijn Proud, als je die banner kunt gebruiken!!