SterkeK.W.: lees nu elders dat dit een zw.test is.. van Predictor als ik het goed zie.. die staan wel bekend om vage lijntjes die niets betekenen, maar dit is zeker geen vaag lijntje.. maar een knal positieve test.. wel heel raar dat kv dan negatief is.. pffff....onzekerheid is vreselijk..
Is inderdaad een test van de Predictor, en dat gaf dat hele donkere teststreepje aan. Maar de controle lijn blijft giga vaag. De kruidvat test gaf wel gelijk een goede controle lijn aan, maar daar kwam geen testreepje te staan. Zelfs nu na een aantal uur geen indroogstreepje ofzo. Wordt echt zooo gestresst door die onzekerheid. Moet 6 december mijn maandstonden krijgen, en ik denk dat ik er verstandig aan doe om te wachten tot minimaal 7 december met een volgende test. Maar wachten is zo moeilijk, en duurt zo lang. Zeker na die testen van vanochtend Het rare is dat ik al vanaf ongeveer de 21ste pijn in de buik heb, en soms echt mega pijn. En sinds eergisteren witte vloed, en sinds drie dagen savonds een mega dorst wat spontaan komt opzetten. Snap niets meer van mijn lijf
Goheite GOheitje !! yaraah , ik zie wel iets.. spannend !! linn , wilde al zeggen lijkt me zwanger maar na je 2e test helemaal gefeliciteerd
ik zou over 2 dagen weer een testje doen maar dan niet met de predictor!! Want de kruidvat had ook positief moeten zijn
ik wil niet vervelend zijn maar het is een ovutest van predictor.... een zwangerschapstest van predictor heeft 2 vensters... alleen de ovutest heeft ook met druppels urine te maken dus niet zo gek dat de kv test niets doet
nou sterkekinderwens: dan denk ik dat je de aankomende dagen flink aan de klus moet, je ei zou binnen 48 uur moeten komen .
Wow Heitje, ik zie hem ook! En stiekem had ik vanochtend ook zo'n test Mooie temp ook! Ik duim! Yaraah bij jou ook spannend! Ik zie ook wel iets, maar heb geen ervaringen met die testen! Ook voor jou duim ik! Linn84: gefeliciteeeeeerd! Wat leuk de eerste ronde! Sterkekinderwens: indd als dit een ovu test is, aan de klus!!! En dan wil ik ook even m'n testje showen Vanochtend was hij veel duidelijker, rozer en mooier Zou hij als hij opdroogt niet duidelijker moeten worden normaal gezien? Tuur ze Ik zie hem duidelijk... Nu morgen afwachten
YES!! Het begin is er!! En nu maar uitgroeien tot een dikke vette roze streep.. en een heel lief MiniHeitje!!
Gefeliciteerd alle dames met een tweede streepje! Ik heb onthouden: Heitje, Linn en Marilou! Voor wie ik vergeten ben...sorry!! En sterkekinderwens: als dit echt een ovulatietest is, wat Daphnek zegt, moet je inderdaad aan de klus! Of anders over 2 dagen nog eens met een zwangerschapstest testen. Spannend!