Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 6

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door miss C, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is natuurlijk helemaal geen vergelijken maar ja ik had ze nog liggen. :) En die roze strepen staan zo leuk.

Bekijk bijlage 121415

Heb er nu nog 2 liggen en die branden in mijn kastje. :p

2. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Beebiej, mooie duidelijke test hoor. Wat fijn dat je voor de IUI zwanger bent geraakt!

Marije geloof het maar hoor, je test zal vandaag weer donkerder zijn.

Dnze, mooi rijtje

Dani, ik vind jou testen ook duidelijk hoor. Zwanger!

Mamatje, ongetwijfeld zwanger, je temp is ook mooi hoog zeg deze ronde.

Fleurtje, die roze strepen staan hardstikke mooi meis, overduidelijk toch.

Alle zwangeren gefeliciteerd! :D

Par, ik ben helaas niet zo goed met streepjes van ovutestjes, maar aan je tempkaartje te zien gok ik ook dat je ei op cd 10 of 11 is geweest.

3. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    parr ik vind je 10de jan positief van de bovenste. en dan die eronder. vind de 11de van de onderste lichter dan de 10de bovenste. maar goed... iig die twee dagen!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sabine
    dat weet ik natuurlijk niet, staat niet in je onderschrift;) dan misschien idd een tweeling..

5. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Vind jouw rijtje zo leuk om te zien Fleurtjes!

6. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    @ all! Jeetjemina!
    Wat een mooie testjes weer! Mijn spanning stijgt! Haha!
    Iedereen met de mooie roze strepen, Zo ontzettend gefeliciteerd!
    Voor de geen die nog in spanning zitten! Ik wacht met jullie mee SPANNEND!
    Voor de geen met neganieuws deze maand, nieuwe ronde,nieuwe kansen! Ik duim voor jullie!

Liefs

7. Female

Female Niet meer actief

@ Parr; ik heb geen ervaring met ovu-testen, maar wel vreemd dat ze niet lichter worden.
    Als je op google iets als 'ovu testen worden niet lichter' intikt vind je wel ervaringen, maar of je daar iets aan hebt... ;)
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid! :)

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Jaaa ik duim hard want temp is vanochtend flink omhoog gegaan! en er is flink werk van binnen, ik voel veel steekjes! ik duim met mijn hele lijf op die bison beeb! wachten al een jaar voor :D

9. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Mooie tempstijging Parr! Meteen meer duidelijkheid op je kaartje ook!
    Ik duim mee voor je

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    fleurtjes prachtig rijtje meid :D

mirtjuh ik denk dat je 10-11 jan bedoel ipv CD? *edit* ja ineens erg duidelijk zo :D

dina1983 ja he, ik heb scheel gekeken maar de 10e vind ik het posi van allemaal en dat kan dan ook kloppen want dat was CD15

female ja ik ben dat echt niet gewend van de ovu's! ze horen lichter te zijn hahaha

Lieve lieve dames ontzettend bedankt voor het meedenken. Ik ben stukken zekerder van geworden. Normaal ben ik zo standaard omdat ik het onderhand allemaal weet hoe mijn lijf werkt. Krijg ik weer een vmk en mijn lijf doet weer normaal maar dan wijken de ovu's en temp af en dan ben je mij een potje onzeker :$ :p
    Mijn temp is vanochtend omhoog gevlogen! en ik voel nog een boel steken van binnen.. nestel maar diep eitje!

11. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Dat bedoelde ik inderdaad hihi

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nou ik ga afronden en naar werk, ik hoop op veel roze als ik vanavond weer kom kijken!

13. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Fleurtjes : Prachtig !!!

Parr: Werk se !

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MARIJE.. je zit op kwaaltjes te wachten lees ik??.. je mag de mijne wel hebben?!!!! zere boobs en misselijk...(komt hier van eisprong dnek ik of griepje.. maar je mag zo gratis overnemen hoor!!...;) )

PARR.. ziet er goed uit meid.. duim duim...

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier ook nog zere boobs voor de liefhebber, ik ben er voorlopig helemaal klaar mee!

16. gimena

gimena Niet meer actief

Jaaa Zwanger!!!! :D;) zie dat ik je goed heb gependeld :D

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    jij ook al PM.. stom he.. voor ANNA had ik hier nooit last van.. na anna elke maand tussen ei en ongi zere boobs en misselijk.. tsssss...nu hoeft t niet meer hoor!!.. bij jou is dat natuurlijk wel iets anders, maar op dit tijdstip kan ik me voorstellen dat jij er ook niet op zit te wachten!!.. knuffie meid..

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Mijn vriendin zegt tegen mij.. einde van de maand krijg jij de verassing van je leven.. ik zeg.. wat dan?? zij zegt.. zul je wel zien..
    vertel ik haar gister dat de uitslag van de zaadtest bij hub STERIEL was.. toen schrok ze.. oh dan heeft mijn pendel t gigantisch mis!!..whahaha.... misschien nieuwe navigatie kopen voor t ding.. ;)

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Thnx meid!
    Haha had die pendel van haar het goed mis!
    Alhoewel, die arts kan er ook naast zitten;):D

*GEINTJE!*

20. gimena

gimena Niet meer actief

haha

Deel Deze Pagina