Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 6

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door miss C, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vonnie79

vonnie79 Actief lid

11 feb 2009
    208
    0
    0
    Hallo,

Even een vraagje dit aan gezien ik naar dit topic ben gewezen!! Ik gebruik ovulatie testen en nu heb 13 jan om 13uur een posi ovutest de Tsreep was donkerder dan de Cstreep (ga er dan eigenlijk vanuit dat die dan positief is) maar gister avond deed ik hem weer om 22 uur toen was ie ietsje donkerder naar mijn idee (zelf dacht ik door de concentratie van de urine!! Gister avond dus ook geklust (ik kan niet ieder dag klussen omdat mijn man verminderd vruchtbaar is) dus dacht gister mooi een posi test!! Maar nu vanmorgen weer een test gedaan om 11.30 uur, maar tot mijn verbasing was deze weer iets donkerder ik vind dit raar en snap er niets van (wel las ik dat je 2 dagen posi ovutesten kan hebben) maar na de eerste posi test moet je toch rekenen 24/48 uur?? ik snap het niet echt meer!! Want vorige maand heb ik ook deze ovutesten gebruikt maar die was op mijn piek hetzelfde als die van 13 jan (O) en daarna weer lichter!! Snappen jullie het nog??

Ook mijn temp vind ik erg dalen: ik heb namelijk van CD1 tot CD8 een temp gehad van 36.8 CD9 36.7 CD10 36.6 CD11 36.7 CD12 36.6!! Tempen snap ik nog niet zo omdat dit me eerste maand is dat ik temp... Maar je temp zou toch omhoog moeten gaan inplaats van omlaag..

Nu is dus eigenlijk mijn vraag wat beter is, vandaag klussen of morgen klussen want 3 dagen achter 1 is te veel voor mijn man en dan is ie steriel (oftewel dan zijn er meer dode dan levende cellen)

nou hoop dat jullie me kunnen helpen (of uitgaande van 13 jan (O) vanaf rekenen of later?)

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Wat ik ervan begrepen heb VONNIE is dat je temp pas stijgt NA je eisprong.. volgens je ovutestjes heb je vandaag je LH piek en dus vandaag of morgen je eisprong!! (correct me if i'm wrong.. ladies)... en volgens mij is dus nu een tempdaling juist heel normaal.. als ie morgen of overmorgen maar weer lekker stijgt.. TOCH??????

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en wat betreft je OVUTESTEN.. vandaag dus absoluut KLUSSSEN!!!.. SUCCES!

4. vonnie79

vonnie79 Actief lid

11 feb 2009
    208
    0
    0
    Oke, bedankt voor je reactie!! Alleen vind ik het wel gek dat ie gister al zo erg donker was!! Nou ja hopen vandaag dan maar, in ieder geval klus ik dan vandaag inplaats van morgen want morgen kan niet omdat het geen nut heeft omdat me man verminderd vruchtbaar is. maar blijf het gek vinden hoor dat ie gister al zo posi was!!

5. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Parr1983, ik hoop het zo voor je.
    Nu begint het lange laaange wachten weer. Sterkte meid.

@Marije1980, oohh gefeliciteerd!
    Kom maar op met die foto J

@Vonnie79
    Ik denk dat je vandaag moet aanhouden als positief.

6. vonnie79

vonnie79 Actief lid

11 feb 2009
    208
    0
    0
    Oke dankt je!! Ik vraag me dan alleen nog of of het beter is vandaag weer te klussen of morgen of eventueel morgenochtend?? in verband mijn man verminderd vruchtbaar is en wij het gister nog gedaan hebben

Groetjes

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Gefeliciteerd voor de zwangeren en succes voor wie er zwanger wilt worden!

Beetje off-topic (sorry)
    Heb vandaag mijn 3e vroege miskraam gehad. Ben het nu wel een beetje zat. Ik mag dinsdag om 9 uur langs komen bij de HA. Duimen jullie voor me?

Liefs xx

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Sugar, dikke knuff meis. Helaas zitten we in hetzelfde schuitje. k duim voor je!

9. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Sugerblom wat verdrietig.
    Heel veel sterkte :(

10. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sugar, sterkte meid, jeetje! *kus*

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Fleurtjes dankjewel meid! & jij nu lekker genieten van die kleine wonder je hebt het verdient!

@ProudMum is het bij jou ook niet gelukt dit keer? vroeg het me nog af of jij al positief test had gekregen.

12. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en dan ... vanmorgen bij mij... streep wordt steeds
    donkerder, echt gaaf om te zien :D Uiteraard weer een rukfoto hahah!!!!!

Ik vind het heel eng! Hoe zijn jullie die weken naar
    de 1e echo toe doorgekomen?

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Woensdag had ik een posi test en vlak erna begonnen de krampen en het heftige vloeien helaas...:x

14. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mooie test! Gefeliciteeeerd :D

@ Marije1980

Ik zag dat jij ook ook al zo'n mooie test had! Gefeliciteerd meis! Super :)

15. gimena

gimena Niet meer actief

:( veel sterkte meis

16. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    @ sugarblossom; :( kan.me voorstellen dat je.naar de ha gaat.. 3 vmk's is genoeg.. Nu tijd voor een plakker!

@Vonnie79; aan.je onderschrift te zien heb je een heftige tijd achter de rug, wat knap dat jullie voor een 2e gaan!

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @ProudMum oh wat sneu voor je lieverd! :( Heel veel succes in de deze nieuwe ronde (hopelijk ook de laatste) ;)

Bedankt allemaal! Jullie berichtjes doen me goed. Mijn tijd komt wel.. hoop ik! @Anaz87 inderdaad nu hopen voor een plak beebje!

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Beebiej mooie test joh!

19. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat denken jullie kan ik morgen de CB met indicator doen?

20. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Sugar, wat erg! Sterkte en natuurlijk duim ik voor jullie!

Vonnie: ik zou vandaag toch nog een keer klussen. En dan gewoon morgen nog een keertje, voor de fun! :) (je weet het maar nooit!) Maar je eitje zal vanavond of morgen springen, dus dan heb je in elk geval al zaadjes die er op wachten!

Beebiej: mooie test!! :D Ik denk dat je die morgen wel kunt doen, de indicator!

Deel Deze Pagina