zou kunnen dames, dat houd ik ook zeker in mn achterhoofd! Maar ProudMan zei ook; misschien was je toch telaat met je ovutesten of heb je ze toch niet goed structureel gedaan? Anyway, we shall see!
@Tatjana: ik zie echt een streepje, en dat al zoo vroeg.. Ik zou nog 1 testje wagen over enkele dagen dan val hij vast wel donkerder zijn, je mag nu al wel juichen hoor, maar met een test nog duidelijker weet je het zeker! alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Proudmum, wat spannend zeg.. Ja je weet het niet he.. Miss ineens een hele korte cyclus (voor jou doen dan).. Ik w8 eigenlijk ook in spanning op Heitje haha waar ben je dan?! Woehoe
Lin, is heit aan de overkant gespot? Weetje, die banner is gewoon ver vooruit gezet. de ronde waarin ik zwanger werd had ik op dag 25 ook een posi zw test. Dus die banner is geen houvast voor mij
Nope, daar is ze ook nog niet. Ja je kan nu niet uitgaan van je oude cycli, dat is het verrotte van die MK. Je kan alleen hopen dat het nu meteen weer op de rit is. Ik hoop dat je gewoon zwanger bent, maar om eerlijk te zijn denk ik het nog niet, aangezien je tot een week geleden nog aan het vloeien was. En een ei zal niet springen als je vloeit. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
he bah... dat nieuws wilde ik dus NIET lezen van Heitje zeg...hopelijk toch nog goed nieuws... PROUDMUM.. ik had na mijn mk ook juist een kortere cylcus van 27 dagen.. (mk met 6 wk).. ik had altijd een cyclus van 30/32 dagen toen.. dus t kan best hoor meid...
Thnx meiden! Ik wacht het even af, vooralsnog geen ongi tekenen dus dat is goed nieuws En morgen test ik wel, gewoon om de rust teug te laten komen haha Ga zo ook naar mn werk, was vrij maar heb mn hulp aangeboden dus geen verleiding tot testen! Heitje, ik denk aan je meis! Hoop straks jou in het roze te kunnen zien!
Inderdaad geen bloed is nog altijd goed, en wij gaan samen het jaar zwanger uit hoor dus dat komt ook goed. Hahah
Als iemand naar mijn temp kaartje kijkt.. kan t dan ook nog zijn dat ik 2/3 dagen later mn ei heb gehad? toen had ik een dip erin zitten. 309eb7 Ovulation Charts
hallo, iedereen heel erg bedankt voor het turen... kan het ook zijn dat je beter met middag urine test dan ochtend??? want gister ochtend was lichter dan die van de middag... vanochtend weer een gedaan... hij is wel al iets donkerder maar nog niet heel veel... en ja alles was binnen de afleestijd... ma word idd lijkt het wel grijs... nou echt ik ben nog steeds niet overtuigd... maar ik zit ook nog op zijn vroegst 2 dagen voor me nod en op ze laatst 6 dagen... hopen dat me streepje duidelijker word... xxx
Ik heb altijd gedacht dat jij korter zwanger was dan dat je zelf dacht. Vlgs mij zou het best kunnen dat je ei later was, maar je LF is misschien ook wel langer dan jij dacht. En dan zit je al 3 dagen korter zwanger zeg maar. Neem aan dat je uitging van een LF van 11, en vanaf daar op 4 weken. Dus dan zou je inderdaad 3 dagen korter zwanger kunnen zijn.
ik teste op 10 dpo positief.. dus ik kan maximaal 7 dagen achterlopen.. ( late eisprong late innesteling ) dat hopen we dan maar.... ik zit nu allemaal theorien te bedenken... stom eigenlijk...
Nee ik ging uti van ene lf van gewoon 14... cyclus 32 had ik ingevuld.. dit leek me het meest logisch... snapte anders niet hoe ik t moest uitrekenen haha
@MvN dat is helemaal niet stom, je probeert elke strohalm aan te grijpen die je maar kan vinden. Ik hoop dat het gewoon goed zit en goed blijft.