Ok ik dacht eerst mssn van mijn vit. B complex tabletten want mijn ovu's werden ook na indrogen iets geel van kleur
mijn ervaring is dat als ik er mee ging zeulen.. van t ene raam naar t andere..hihihi.. en los maken en weer vast etc.. dan werd ie geel.. als ik m gewoon liet liggen waar ie lag tot ie helemaal was ingedroogd dan bleef ie mooi wit...
Zou mooi zijn Parr maaar eerst moet mijn mannetje nog beschikbaar zijn om te klussen... Hij is al 1.5 wk op reis voor de zaak... Maar morgen middag komt 'ie eindelijk thuis en dan is er geen houden meer aan...
Gele test: Ik denk dat het door het opdrogen komt... ik heb het nl niet als ik de test open totdat hij droog is en liggend laten drogen
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=123694&stc=1&d=1295703012 dinsdag ochtend 1-2 weken en nu als 2-3 weken , turbo hcg ... dat wel een rustig gevoel parr ik zie ,em ook ! lara k*t zeg maar je zei dat je streepje nog even duidelijk was misschien gaat het wel gewoon goed , knuffel , hoe is het nu ? liefs edith mama vam mees*
Net een test gedaan, maar ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Is het nou positief of toch negatief? Ik vind de test streep namelijk er zo raar uit zien. (breed, vaag, maar wel roze) Het is een test van de kruidvat. Ik wacht denk ik tot overmorgen en dan nog maar een keer. Wat denken jullie?
streepjes staan allebei niet op de juiste plaats. heb je niet teveel urine gebruikt. nee ik zou hier niks van maken. klopt niks van eerlijk gezegd. sorrie
PARRRRRRRR!!!!!! Woehoe! Yippyayee! I told you so Ik voel dat soort dingen. Dit is een plakkert en oktober heb je een knappe baby in je armen. Anne83- ik zou terug gaan naar de kruitvat. Dan krijg je vast een nieuwe die wel werkt. Er moet ook een controle lijn komen en dat zie ik niet.
Eliza ik zie niks ichtus ik zie wel iets! Parr haha is geen tuurtest hoor, zie m vrij duidelijk op m'n foon!! Spannend!! Lara ah shit was er al btje bang voor met die lichte testen, maar iedereen reageerde zo blij dak ging twijfelen...echt rot Eliza op de tweede wel!! Anne das geen posi streep volgen mij, lijkt wel n foute test
annie die test is niet goed. Parrrrr: ik had al gespiekt op t andere forum vanoachtend! Maar dit is geen tuurtest hoor... dit is een positest
Ik zou ook met de test teruggaan naar kruidvat, dit is een foute test.. je krijgt vast een nieuwe als je die daar laat zien