Iedereen feli! Echt mooie testen.. (stiekem zo jaloers op jullie!!) Ik ben nogsteeds niet ongi, maar me krampen springen zewat me buik uit.. Dus het is nu alleen wachten op de vloedgolf.. Helaas.. Heb ook nog geen test gedaan, maar zoals ik me nu voel weet ik al wat de test me gaat vertelle.. Nou ronde 10 er met frisse moed tegen aan, ovu testen naast het bed, termometer aangeschaft en gaan met die banaan!.. Moet alleen nog even goed lezen hoe het tempen werkt.. maar even een paar uurtjes voor gaan zitten van de week.. Dikke kus!
Hey hi... Nou vriendin heeft vanmorgen kv testje gedaan.. ik heb m nog niet gezien.. zij ziet een heeeel licht roze tweede streepje zoals ze zelf zegt.. maar krijgt m niet op de foto!!.. dussss afwachten nog maar ff..
PARR nog getest vandaag??? 2011ioj.. MEID. je hebt de juiste instelling!!!!!knuffie BIJZONDER.. idd.. veel klusplezier!!!
Knuffie terug! Soms is het wel lastig posi te blijven.. Maar het moet, je kan de moed wel opgeven maar dan wordt het helemaal niets.. @All Zijn er veel die tempen? Ik ga van de week eens zoeken hoe het moet.. Heb zelf geen idee, qua temperaturen enzo.. Maar ik hoop dat het helpt.. Zal er een studie van maken haha..
Zo ik heb vanmorgen weer een test gedaan maar geen streepje op te zien. Ik voel me ook momenteel eigenlijk helemaal niet zwanger dus ik zal ook wel niet zwanger zijn. Hier de test in het negatief (is een test van testpoint)
@Bijzonder Ik leef met je meis ik ben ook weer bang voor een 4e of misschien is het wel niet raak dit keer beter dit dan vmk anders begint mijn hoop op te raken. Lekker klussen jij succes! @Maantje85 spannend weer lekker aan de klussss! En voor de nieuwe zwangeren ja ja.. gefeliciteerd! @Eliza1986 hopelijk krijg je een duidelijke streep deze maand! @Iedereen ik ga straks een zwangerschapstest doen (heb er nog maar 1 liggen) even kijken hoe ver mijn HCG is en doe er een ovulatietest bij. Maar ik moet even wachten heb net gedronken.
Hoi, Ik heb vanmorgen getest op 12dpo met een test van Zwanger & kids. Wat vinden jullie?? Liefs Alleentje
@ Sugarblossom: Ik ga voor ons allebei duimen! @ Aleentje: Ik zie hem hoor! Ik zou over een paar dagen, na je nod, nog een testje doen.
@Alleentje.. ik denk een tweede streepje te zien.. kun je een grotere foto plaatsen?? ELIZA.. ik zie ook niks LYNN.. heel spannend.. ook hier gun ik het je zo ontzettend.... PARRRRRRRRRRRR!!!.. en en en en en ?????