RICA.. ik zie m meid.. GEFELICITEERD MADIZON.. hij ziet er prachtig uit meid.. geweldig zo voor de mmm MARIJE.. goed zo meid.. en nu GENIETEN!!!!!
Hey Alleentje lieverd, ik kijk even of ik jouw test beter kan plaatsten aangezien als ik op jouwe wil klikken dan wordt hij niet groter even kijk of deze wel meewerkt TEST VAN ALLEENTJE:
Alle nieuwe zwangeren GEFELICITEERD En alle vrouwen met vage testjes, ik hoop dat ze snel duidelijker worden...
@Alleentje jij bent echt wel zwanger Ik hoefte hem niet uit te vergroten.. een voorzichtige gefeliciteerd! @Bijzonder ik oooook!!! *duim*duim*duim* @ichtus hihihi ik moet nog even wachten heb laat ontbeten en mijn urine is nog niet geconsentreerd doe vanmiddag even plaatsen!
Die digitale van CB, ik heb 2 rondes dipsticks gebruikt van sensitest, en dat beviel me niet. Dus toen maar een flinke smak geld uitgegeven voor deze!
@maantje, ik ben ook helemaal fan van cb digitaal! 2e ronde zwanger geraakt. Wist je trouwens dat je ze ook als zwangerschapstest kan gebruiken , ik had er zoveel over dus elke keer een vond ik wel erg gezellig
Ik heb nog 3 kv 2v5 liggen en nu nog 1 CB digi ovu test, dus we zullen zien Ik denk dat ik die laatste ovu test morgen doe, kijken of die dan weer een geeft! Nu heb ik een vraagje: zit ik nu dan op 1 DPO of is dat morgen pas? Of zelf overmorgen?