Ik vind hem nu pas positief hoor Jij hebt ook een vroege miskraam gehad he? Na hoeveel dagen heb je nu alweer deze test?
die is positief bijzonder !! zet hem op vanavond en morgen !! troetjuh die van jou is ook posi !! ga er voor
Ja, klussers aan de klus!! Judibi: mooi zeg! Daar had ik ook op gehoopt gisteren, maar ja, niet gelukt om de teststreep dikker te krijgen dan de controle streep. Maar dit moet je wel zekerheid geven!! Ik doe geen kruidvattesten meer, heb er nu 9 gedaan! Ik ga denk ik alleen nog komend weekend met de digitale testen en dan hoop ik op 3+, dan heb ik ze alledrie!
Bedankt dames. Vriendlief is vannacht pas thuis, dus dat word laat opblijven voor mij Lief: ja klopt, ik heb de 8e een vmk gehad. Dit is dag 17. Denk dat mijn cyclus nu 30 zal zijn.
Ja bij een vmk is het volgens mij wel sneller hoor. Volgens mij is de innesteling dan niet goed gegaan en laat het makkelijker los.
juffie en marije: THNX ben er bijzonder blij mee en helemaal zeker van mijn zaak hopelijk voor jou dan de 3+ marije! parr: gefeliciteerd! alle anderen: zet hem op met de ovu's en iedereen bedankt voor het bekijken van mijn supertest
Ja en ik ben vandaag we een dag vooruit gezet.......ben nu 10wkn4dgn. Ben nu uitgerekend op 18-8-2011
Echte tuurtestjes willen jullie even meekijken aub?? Ik heb 2x een kruidvat 2v5 test gedaan waarvan op 1 niks te zien en op de ander een heeeeeel licht lijntje maar die is op de foto alleen te zien als ik mn beeld kantel (in t echt zie ik hem wel zeker als ik de andere test erbij houd dan zie je duidelijk verschil) 2x een etos test de normale... waarvan op de ene ook een licht streepje en op de ander niks... heb de fotos ook in negatief gezet,, willen jullie kijken of jullie wat zien en wat jullie denken? alvast bedankt ik zie dat ik maar 1 bijlage per keer kan doen dus komen even nog 3 posts ...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Parr GEFELICITEERD! Wat goed! We gaan er gewoon vanuit dat dit een mega plakbeeb is! Parr ff luid en duidelijk voorlezen: ParrBeeb luister goed naar tante BB, jij blijft nu nog 8 maanden veilig in mama's buik zitten want er zitten hier een hele hoop tantes die op een van de volgende meetingen met jou willen knuffelen!
hmm ik hoopte wel heel hard !maar zeker niet verwacht.. maar tegen NOD aan voelde t wel anders (misselijk/moe) maar dacht dat het maar weer kwaaltjes als elke maand waren
thanks voor het meekijken in elk geval! ik weet dat dus ook niet want mn ovutesten waren op en heb dus geen idee wanneer mn ei geweest is.. tis alleen raar want heb nog nooit vage lijntjes gezien bij testen in verleden, altijd spierwit of knaltest toen ik zwanger was.. en nu hebi k van 2 merken elk 1 hele lichte streep en 1 met niks... tis ook moeilijk te zien hoor op de foto maar wie weet de ervaren tuurders hier .. lees hier regelmatig mee en vind het ook altijd leuk testjes te turen dus hoopte dat iemand ook iets zou zien .. ik wacht nu in elk geval een paar dagen voor ik weer ga testen zeker omdat ik geen idee heb wanneer mn ei was deze maand... testte overigens niet zonder reden hoor, enorm emo, enorme stekenin mn borsten en vage steken van onder... buiten dat al een week lang knallende hoofdpijn dingen die ik toen ik zwanger was ook allemaal al heel vroeg had..