Weten jullie of testjezelf indroogstrepen geeft? De bel ging en keek pas na een minuut of 7 en zag een heel licht streepje. Na een half uur verkleurde de test helemaal (beetje gelig)... het was de laatste... Betrouwbaar of niet?
Elionorah, wat vervelend meid!!! Hopelijk zit het allemaal goed... Is je test nu wel donkerder? Ik zou zeggen dat deze test wat voor nod is, 11 dpo ofzo. Maar eigenlijk kan je er niets van zeggen, verschilt per persoon en zwangerschap!
hoi heb net al de kv testen gehaald maar er gebeurd nog niet heel veel... is het bij kv na 5 min aflezen tot? hoeveel erna? is net 2 min geleden geloof ik.... hij blijft nog angstvallig wit....
@elionorah. ik ben vandaag op 12 DPO zie mijn chart. ik hoop zo voor je dat de volgende echo positeif zal zijn. ik heb hetzelfde gehad bij zoontje Joey, dacht ik ook 2 weken verder te zijn, achter dus niet. mannnetje ligt nu te ronken in zijn bedje. (toen tempte en ovutestte ik nog niet)
ik denk dat ik niks zie.... hmmmmmm ik denk zelf dat als ik zwanger had geweest dat er nu toch wel wat te zien was op de test... ik ben verwend met de zwangerschap van mika waar ik op 11 dpo testen en de vorige keer op 9 dpo dus ik denk pfff izt nu op 12 dpo dus ik had toch al wat moeten zien... of in ieder geval duiselijker... of misschien een later innesteling geweest dat kan ook nog... of gewoon niet zwanger haha, das ook nog een goede optie haha
haa Odess, lang niet gesproken he. Ik heb na die vage test nog 2 andere gedaan, zie foto. Ja, het is een heel naar verhaal zo. Dinsdag tilde ik mn dochter op en ik voelde iets knappen in mn buik. 2 uur later gebon ik te vloeien, schrok me kapot! was zo bang voor weer een bbz. Gelijk zijn we naar het ziekenhuis gegaan, en daar bleek uit de echo dat de vrucht geen 6 weken was zoals ik dacht. Het zou wel 5 weken kunnen zijn, want het vruchtzakje was (nog) leeg. Het vloeien stopte diezelfde avond weer, dus dat verbind ik eerder met een adertje die sprong, dan een mk. En toen zei de arts dus later ook nog dat mn HCG een vitale zwangerschap aangeeeft...?! HCG 13.832 Ik weet even niet wat ik moet denken of verwachten. Ik voel me zwanger, maar dat zegt niks HCG is goed, maar dat zegt niks? Ik kan een late ovu hebben gehad, maar dat zegt niks. Het enige wat ik kan is verstand op nul en wachten... Gelukkig heb ik mn lieve dochter om me heen, dat scheelt heel veel.
de testen (de onderste) ziet er wel erg goed donker uit.... maar ik denk idd ook afwachten............. rot situatie hoor...zo kan je er nog niet echt van genieten denk ik
klopt het is niet gemakkelijk. Maar om deze week door te komen probeer ik gewoon te denken dat alles goed zit. Dan maar een week in een droom leven, dat liever dan in angst. En ik moet zeggen, ik voel me heel rustig in deze situatie....
Dankje voor je reactie. Ben eigenlijk nog 5 dagen voor NOD, misschien wel erg vroeg? Nou ja, afwachten maar.....
@fem, ik denk dat je zwanger bent! Mijn test was ook ruim voor NOD denk ik en later werde ze steeds donkerder! Alvast voorzichtig gefeliciteerd !!
heitje meid, ik blijf heel erg hard voor je duimen hoor... fem: dat ziet er goed uit, stond het streepje er binnen de tijd? hier: morgenochtend weer testje wagen. ik zie nog steeds een heel mooi licht streepje op mijn testje van gister, ik begin wel beetje te hopen
debende: had net al gereageerd bij het NOD-forum. Vind hem best duidelijk...hetzelfde als die van mij gisteren.... spannend..hopelijk gaat het bij jou wel goed! momhairy: sorry ik kan geen streepje ontdekken.. elionorah: je testje ziet er goed uit hoor! Helaas kan je niet aan een test zien hoe ver je zwanger bent, de een bouwt sneller hcg op dan de ander... maar zo vroeg kan je met een echo nog niks zien lijkt mij?
Fem, was de uitslag netjes met 5 minuten? Dan lijkt het erop dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik heb gister ontdekt dat ik zwanger ben, 4 dagen voor NOD. Ik heb voor de zekerheid een digitale van cb gedaan en die zei toch echt "zwanger" Succes en geniet ervan!
Elionorah, je testen zijn prachtig!! Inderdaad een mooie vruchtzak en een super hoog HCG - meid ik duimerdeduim voor je dat je kindje gewoon een paar dagen achter loopt, dat is al een hoop he op deze termijn! Dikke knuf!