hahaha, nou dat kom ik als het geen orkaan seizoen is Mijn broer woond in het gedeelte waar altijd de zon schijnt
Zoo weer allemaal mooie testjes!!.. gefeli live meide!! Zoals jullie zien, ik ben 1 dag over tijd.. Maar me buik staat op springen dus ik ga nog maar niet testen.. wordt weer en teleurstelling.. Gister al zulke buikpijn, niet normaal.. Baalde als een stekker.. Sport spullen gepakt en de sportschool in gegaan.. En nu... PFFF dubbel pijn.. MEGA SPIERPIJN.. moest even mijn baal moment eruit sporten, maar denk even te fanatiek haha... Xje
Marlies, tuurtuur - ik denk wel een tweede streepje te zien - wat denk je zelf? Sjans, kom maar op met de test van de dag! Aowyn, vandaag ook getest?
AOWYN.. nog getest vandaaag?????? hier idd een cyclus van 28 dagen.. ben er helemaal perplex van hahaha.. Hier een drukke dag dus weinig aanwezig.. dus succes aan alle testers.. ik duim voor mooie 2e streepjes!!
@2011isonsjaar balen zeg dat je de ongi aan voelt komen en dan ook nog eens spierpijn erbij.. een dikke knuffel voor jou! Om je toch een beetje op te beuren; zolang je nog niet ongesteld bent, heb je nog steeds kans of anders nieuwe ronde nieuwe kansen. You Go Girl! Marlies dat is echt een wow test! gefeliciteerd! Mijn test was vanmorgen witter dan wit, er viel niks te turen dus hier wachten we ook tot de ongi komt.
Ik heb het niet kunnen laten en er een testje tegen aan gegooit.. Super negatief! Witter kan niet! Helaas nieuwe ronde nieuwe kansen..
Marlies mooie test 2011isonsjaar ik duim dat het toch geen ongi is meid maar jouw temp was al gezakt zei je moi78 ik heb het altijd kunnen voelen en door de jaar heen werd dit steeds bevestigd dat ik durf op mijn gevoel en lichaam te vertrouwen. Bij iedereen is dit dan ook anders maar ik merkte het eerst aan mijn ontlasting en da tik al moe werd. En dit op 2dpo maar ik wist het pas zeker met 5dpo omdat ik bleef veel puisten houden, rommelende darmen en mijn tepels erachter deden zeer net zoals de maand ervoor. En vanaf die moment duurde het wachten nog langer want ik heb dit 1 a 2 keer eerder gehad maar voor NOD zakte alles weg incl. mijn gevoel en werd ik ongi. Ja ik heb getest. Hart zat in mijn keel met tempen vanochtend en hij was lekker hoog op 36.8! En bij de DA testen gekocht Bekijk bijlage 124476
ff een update van mij: onzettende tempdaling gisteren was ie 37.1 en vanmorgen 36.7 Dus ik denk dat mijn duivels onderweg zijn voel er alleen nog niets van Maar goed testje gedaan en weer een licht streepje net als die test in mijn album dus schiet ook niet veel op hier! Maar goed ik wacht nog ff af miss temp morgen wel weer omhoog hahaha lijkt me niet maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit liefs Sjansie
Sjans, hmmm oke dan. Misschien toch ff gesprekje met manlief? Alstie niet steriel blijkt te zijn en jullie willen geen kindjes meer...
@Aowyn wat een mooie testen joepiee! @Sjansie28 jammer van je temp daling. Misschien stijgt ie nog is 36.7 voor jou laag? bij mij is hij 36.5 wanneer ik mijn ongi krijg. Nu nog een knaltest meid hoop het zo voor je! @Iedereen hier ovulatietest gedaan net en eindelijk.. verschil! Morgen of overmorgen knaltest dat weet ik zeker! Bekijk bijlage 124488 Zonder flits. Die andere daar boven deden heel raar die testen met die gekke vlekken
Ik had het al ergens anders geplaats, maar geen reaktie! en deze topic word druk bezocht, dus ff nog hier mijn vraag, als het mag Meiden, ik zit 8 dagen na ei, en hele hele zere (.)(.) ze zijn blauw van de aders. Sorry nu komt er een vreemd stukje Ik zat even aan mijn tepels, kijken of ze aan het veranderen waren, dus ik kneep, komt er allemaal vocht uit die bultjes ernaast, soort van oli achtig Dus ik bleef nog ff doorgaan, maar het blijft Wat is dat dan??