Hij komt eraan Sugar ! Ik heb gewoon alweer een posi ovutest ! Ik snap er niks meer van, al 3 dagen achter elkaar!
Ik heb gister echt eipijn gehad en al dagen slijm. Heb een foto gemaakt. De andere positieve streepjes waren net zo donker als deze, maar zijn lichter geworden bij het indrogen. Deze test is nu 10 min geleden.
Yes!! Jij ook al.. haha heb ik ook eens gehad 2 dagen knaltest en 1 keer werd het wat minder op 12 november zie mijn fotoalbum Ovulatietesten. Misschien is je LH piek lang dat kan ook nog.. wanneer test jij ook s'avonds? dan kan hij 3x achterelkaar als knaltest reageren natuurlijk
Hij blijft bij jou wel lang gelijk zeg! Maar die van vandaag is zeker weten een knaltest WEER KLUSSEN GEBLAZEN!
Pfff vanavond weer laat opblijven, vriend heeft weer late dienst! Ik ben gebroken haha ! Ik zou toch zweren dat ik gisteravond mijn ei heb gevoeld, ik lag er gewoon wakker van !
uhmmm ze zeggen soms dat je ook zwanger kunt zijn al maar wil je geen valse hoop geven, mijn cb digi werd wel negatief na ei en met een zwangerschapstest was deze ook altijd positief!
Bijzonder Die anderen zijn echt NIET positief. Die van vandaag komt pas in de buurt...Wil je mijn oude zien om te vergelijken?
Ja als ik deze foto zie, inderdaad. Maar gister na 10 min was die test ook zoals vandaag. Na 30 min moet je niet meer aflezen las is. En hij is lichter geworden na 30 min.
Kijk, dit was hem gister. http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/124139d1295860744t-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatietesten-zwangerschapstesten-deel-6-img_0486.jpg
Hoi!!!! Hoe bedoel je ik heb het altijd kunnen voelen???? Ik heb voor het een een echt gevoel... echt heel eng!!
Bijzonder Ik vind m toch echt niet heel donker hoor eigenlijk...En hij zou ook nog steeds even donker als de c-lijn moeten zijn bij opdrogen. Na 10min is die even heel donker, dat had ik ook meerder dagen...daar moet je eigenlijk niet echt naar kijken... Dit zijn de mijne... Dit zijn oude testen dames, even ter vergelijking voor bijzonder
sjansie ik ben toch wel benieuwd naar een foto wil gewoon vergelijken met die van gister. Tempdaling zegt idd niet veel goeds maargoed streepje is streep. xxx Joyce